Gå til innhold

Datan vill ikke starte.


Anbefalte innlegg

jeg trykker på start knappen, så slår pcen seg på, det kommer ikke noe bilde på skjermen, den henger seg opp før jeg får bilde på skjermen. Jeg må sitte å slå av og på pcen 10-30 ganger, før den vil la meg få bilde på skjerme og komme videre til bios feks.

 

 

Den var ikke sån 3 måneder siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-15 14:38, skrev Tore på Sporet:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:???:


Hater alle dere wannabe-moderatorer. :razz: Kan ikke akkurat si jeg brydde meg om alle utropstegnene. Skjønner godt fortvilelsen hans. Jeg forsvarer ikke dårlige topicer, men dere overdriver sånn!! (han er en relativt ny bruker.. vær vennlige da folkens)

 

Ellers har du jo fått tips om å resette biosen. Hvordan dette gjøres står i manualen til hovedkortet. Ellers kan du jo sjekke at alle kabler, ledninger, kjøleribber osv. sitter som de skal. Teste annen skjerm.. hva som helst. Greit å utelukke ting.. :smile:

 

Og hva slags PC hadde du sa du?

 

_________________

The Devil’s Own Corporate Edition

Noen som vil ha ei sølvfarget plexidør?

 

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-10-15 14:47 ]

Lenke til kommentar

har hatt det problemet en gang før.... men så byttet jeg psu på et lan, og nuh funker alt glimrende...!

 

 

du venter på den berømte pipelyden right??

 

den ventet jeg også på en stund.... men jeg måtte ikke trykke på på-knappen 10-30 ganger... det holdt med 2-3...

 

 

ta rådet mitt om bytting av psu.... prøv i hvertfall...

 

ellers kan det jo hende at gpu er klokka o.l... det var ikke min, emn jeg fikk råd om å sjekke det er på hw.no!

 

 

håper det ordner seg... bare prøv og bytt ut forskjellige komponenter o.l.... problemet ditt er nok ikke så altfor omfattende...! prøv også å cleare CMOS!

 

det kan også hjelpe

 

 

MVH

Alexio

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...