Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Kom over en ny spennende løsning på desktoppen i dag Film av løsningen på youtube Morsom løsning må jeg si
Caddy Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Denne ser _KUL_ ut! Gimme! Kanskje vi ser styling til bordene etterhvert, eik, bjørk, bilder osv..
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 La oss si at du bruker windows. Vil dette programmet da kjøre oppå ms da? Vil jo kreve enorme ressurser
pertm Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det blir jo vanskelig å se detaljene i dokumentet med dette her, hvis en har flere filer med ganske likt innhold som jeg har noen ganger. Dessuten tror jeg at det vil kreve mye av hardware. Jeg ser jo med den visningen de har i dag at noen ganger sliter PCen min å takle det jeg gjør med visning av bilder og slikt.
h4dthecowran Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Noen som vet om en release date for dette programmet? Mvh. h4d
Thor. Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Resirkulerer denne topicen jeg Har vært fristet til å prøve bumptop lenge men har ikke fått noen invitasjon fra siden. Noen som har fått i det hele tatt? Har selv ventet i en ca 5 måneder.
Patience Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Ystenes Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har en BumpTop invite, ønsker å bytte denne mot en Spotify token! Kontakt meg på [email protected] via msn eller epost!
Patience Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Trådstarter ble 27.1 advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.
Anbefalte innlegg