FOOrK Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 klarer meg fint uten imp dampen magic. men tar ikke flere enn 7-8 i slengen
Marti Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Too bad alle Essence of air prisene synker nå . Tror nok ikke jeg bruker 50 gull til for å respecce nå, lønner seg nok ikke.
.V. Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Om du ikke har siste rank dampen magic eller ikke har improved dampen magic, så vil de fortsatt gjøre 20 dmg eller noe slikt, Dust stormers altså, men du kan fortsatt grinde de ganske lett.
Empire of the Sub Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Uten improved dampen magic er det nærmest ikke vitsen. Da får du altfor få. Med improved dampen magic kan du holde på helt til du ikke orker å hente inn flere dust stormers. Rekorden min erp å 26 dust stormers på en gang, som tilsvarte 2x essence of fire og en blå drop, Hydralick armor. Det var selfølgelig kjempe flaks, men jeg sørger for at jeg tar HELE området med dust stormers på en gang. Først East, deretter West. (Av fjellsiden). Turbomage (LeanFear), har sett deg der et par ganger. La oss ta vær vår side av fjellet, slipper vi loke rundt å ta kun et par dust stormers av gangen ?
tigergutten Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Klarer ikke samle sammen mange, de stikker jo bare av dersom du springer for langt
Empire of the Sub Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 lol. Bruke rank 1 Arcane Explosion hele tiden for å holde dem til deg
wizardos Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 da gjør du noe feil klarte fint å dra på meg hele stedet jeg, uten noen problemer. har vel grinded tilsammen 1 time: 6 essence, 13 elemental air, 75 cores og 8 breath of wind. det funker som en drøm, men tviler på at jeg får solgt noe da. nå som denne metoden er ute går vel prisene på essence osv ned til 1g per stk men får håpe jeg får solgt det fort.
OddZen Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Den er grei jhj:D Ble litt sur på deg når du var på samme plassen, hadde planer om å knerte deg, men fant ikke vitsen, ville bare bli en evig krig. Jeg for min del klarer meg fint uten imp dampen, ikke no problem. Endret 3. juli 2006 av LeanFear
Empire of the Sub Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Hehe, ja da hadde det nok blitt en aldri så liten krig
Vaktmestern Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Dette er jo en god grunn til å powerlevle magen min, få den opp til 50 før Blizzard finner ut at dem skal skifte på det. Levling burde og gå greit når jeg kommer til steder med elementals
kalken Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Leste denne tråden og ble inspirert til å blåse støvet av min lille 36 mage, med ganske mye rested XP og rent talent-tree etter patchen. Specca litt diverse snacks i arcane, og drop av gårde til Arathi for å grinde fire elementals. Jaggu funka det som en drøm. Med fireward + dampen magic kan man faktisk være komplett immun mot dem og plukke dem ned solo, eller man kan løpe rundt, samle de opp i hauger og spann, og denge dem ned. La meg summere det opp med å si at jeg aldri har sett XP tikke inn SÅ fort noen sinne. 6425520[/snapback] gjorde det same med min 36 mage det er jo sykt når man kan ta alle fire elementalsa, funker også fint på water elementalsa
Dʋgɢtung Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvor mye større/mindre vil denne effekten være for en fattig level 34 mage uten improved dampen magic?
Empire of the Sub Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Uten improved magic blir du nok slaktet rimelig fort. Med derimot kan du grinde uten å ha downtime nesten!
Empire of the Sub Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 da gjør du noe feil klarte fint å dra på meg hele stedet jeg, uten noen problemer. har vel grinded tilsammen 1 time: 6 essence, 13 elemental air, 75 cores og 8 breath of wind. det funker som en drøm, men tviler på at jeg får solgt noe da. nå som denne metoden er ute går vel prisene på essence osv ned til 1g per stk men får håpe jeg får solgt det fort. 6429923[/snapback] Greia er at essence of air er veldig nyttig til veldig veldig mange fine epic ting og tang fra leatherworking, tailoring, enchanting.. mm. OG Dust stormers er nesten det eneste stedet å grinde det. Jeg foreslår å selge dem i pakker, altså 3+ av gangen. Ikke en og en. Selger du en og en er det alltid en luring som selger en og en for 1 g billigere, og da følger luringene etter og til slutt ligger dem på rundt 2-3G i en periode.
JPNord Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Lenge leve lavere priser på essences! Endelig kan det bli lettere å skaffe agility-enchants
Solsviken Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Noen som gidder å ta på seg en liten guide om hvor jeg kan fra 41 finne kun folk som gjør magic dmg ? Slik at jeg får charen rimlig fort til 60 ? Setter evig pris på det
.V. Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Let etter elementals. Finnes en del i Arathi, burde kunne grinde de en stund ihvertfall.
Athelas Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Blir spennende å se om de legger ut en hotfix i dag for dette. Det *må* jo være en bug?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå