propers404 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Er det noen som har vært borti å bruke HD MP3 spiller som ekstern harddisk? Jeg har fått den opp i Annet kategorien. Problemer: 1. Det er supertregt å kopiere. 2. Kan bare kopiere 1 ting om gangen, hvis jeg prøver med 2 får jeg meldingen: Venter: Creative Zen Touch er opptatt. 3. Kan ikke legge til musikk, kommer bare en meldig: Du har ikke tilatelse til å kopiere denne filen. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse på disse problemene og evt hjelpe meg i oppsetningen?? Og skulle gjerne ha fått den opp som en B: disk eller noe
Isbilen Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Har du angitt hvor mye av Zen-en som skal brukes som ekstern HD?
propers404 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Nei tror ikke det... hvor gjør jeg det hen??
Isbilen Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Sorry, jeg leste feil, trodde du hadde Zen Vision M. Uansett, på min spiller angir man dette under "Tillegg->Flyttbar disk".
propers404 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan legge til en ny harddisk?? Når jeg kjøpte en ny 200 GB hd brukte jeg en veiviser i windows
Isbilen Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Du angir dette på menyen til spilleren, ikke pc-en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå