Xanitra Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 5999 i experience til Honoured med Argent Dawn. . Jeg kommer lissom ikke lenger. Har drept noen monster for å sjekke men den står stille på 5999. Hvordan får jeg med over på honoured?
hiyah Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 du må levere inn scourgestone, fordi etter honoured fer du berre rep med å levere inn scourgestones
Xanitra Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 (endret) å.. supert :!: takk for hjelpa Endret 2. juli 2006 av Xanitra
Tå. Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hvis du dreper de monsterene fra Undead invasion så får du rep helt opp til revered. Spar scourgestones og quests til du er revered siden det er vanskelig å skaffe seg rep etter revered.
Xanitra Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 jippi, da ble jeg honoured.. så nå vil jeg kjøpe de nye tingene som man får ved honored.. hvordan får jeg kjøpt disse? Har hørt at man må levere inn 10 slike runes som man får ved å drepe invasion nerdisser for å åpne shappa.. men jaja, vil gjerne høre fra dere.
Reached Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Congratz! da er det bare revered og exhalted igjen Du kan kjøpe ting i Light's Hope Chapel. Endret 2. juli 2006 av Adey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå