Gå til innhold

problemer - overføre fra PC til mobil (Samsung)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei =) har kjøpt en samsung med MP3, vet ikke hva den heter, sånn klapptelefon iallefall :p.. men problemet er: jeg skal føre musikk fra PC til mobil.. jeg innstallerer cdn som følger med, men kan ikke finne noen flyttbare disker eller noe.. har prøvd å se innpå mobilen om d er noe der jeg må stille på, men finner ikke ut av det, noen som har litt peiling å kunne hjulpet meg litt? :) thx ;)

Endret av Bilge^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei =) har kjøpt en samsung med MP3, vet ikke hva den heter, sånn klapptelefon iallefall :p.. men problemet er: jeg skal føre musikk fra PC til mobil.. jeg innstallerer cdn som følger med, men kan ikke finne noen flyttbare disker eller noe.. har prøvd å se innpå mobilen om d er noe der jeg må stille på, men finner ikke ut av det, noen som har litt peiling å kunne hjulpet meg litt? :) thx ;)

6421697[/snapback]

Hmm.. Dette er ikke noe nytt.. Er mange som sliter med dette.. Man har da et valg til... Bluetooth.. Det er jo rimelig lett å sende ting over bluetooth fra PC til mobil, men det er ikke akkurat raskt.. Du kan jo prøve litt til, eller så kan du kjøpe en Bluetooth-dongle til 150kr. Du finner dem over alt på nettet og i elektronikk-butikker.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...