SvenSR Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Er på utkikk etter en fm-sender til mp3-spilleren min, men, problemet ligger i at jeg ikke har en iPod, men en iRiver IHP-120. Er ute etter en sender som ikke trenger ekstra strømforsyning (f.eks. fra 12V i bilen). Har undersøkt litt og hørt med folket i Apple-butikken (hvor de har slike med 12V), men de har kun sendere som passer til podder. De påstår også at det ikke går an å ha en slik sender på andre spillere enn iPod siden de (fleste) andre spillere ikke har mulighet til å hente strøm fra annet enn jack-porten til å drive en sender... Noen som kjenner til en FM-sender som kan brukes på spilleren min og som ikke trenger ekstra strømforsyning? I så fall --->
SvenSR Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 etter litt dypere undersøkelser har jeg funnet et par, men etter hva jeg skjønner er kvaliteten så som så. Uten å nevne navn på sendere, spør jeg derfor: Noen som har erfaringer med noen slike FM-sendere som jeg nevnte over?
Moskus Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har en FM-sender som går på et lite AAA-batteri. Fungerer utmerket til PDAen og MP3-spilleren min. Har ingen link til den da den ble kjøpt på Schipol.
bjern Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er på utkikk etter en fm-sender til mp3-spilleren min, men, problemet ligger i at jeg ikke har en iPod, men en iRiver IHP-120. IKKE noe problem. Jeg har mange forskjellige typer FM-sender til MP3-spiller. Jeg PMer deg med kontaktinfo. Vennlig hilsen PC-Bjørn
Black Star Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Er allerede postet i MP3 kategorien, som også er riktig kategori. Denne er feilpostet og stenges derfor
Anbefalte innlegg