Gå til innhold

Mangler en ledning til NES

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Derfor lurer jeg på om noen har denne ledningen, og så kan jeg kjøpe den? Mangler den ledningen som går fra Nintendoen til TV'en. Dette er altså den eld-gamle Nintendo, den første. Grå og svart. Nå har vi funnet den frem igjen og tørket støvet av den, men så manglet vi en ledning! Håper noen har, eller kan peke meg mot en side hvor jeg kan kjøpe enkeltdeler til den, altså ledningen da.

Endret av GameMaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme oppsett som på Segaen tror jeg, og om det er det så er det ikke værre enn å få en elektriker, eller en med litt kunskaper om dette, til å koble sammen en ny kabel.

Tror min kjære far mekket sammen minst 4 slike kabler til oss barna, da det kunne gå mildt sakt hardt for seg under spillingen :p

Skrevet (endret)

Bruk bare en vanlig video og lyd kabel(altså gul og rød\hvit)om du fortsårr va jeg mener. Iallfall det jeg bruker!

funker som bare f***

har jo utgang for det på siden av nintendoen!

Endret av Skrote
Skrevet

Jeg gjør det samme som Skrote, og har funnet at dette funker fjell. Har en antennekabel som fulgte med NES'en (NES heter maskina di ja :p) også, men mangler halvparten av den tror jeg...

Stikk ned på nærmeste el-forretning og kjøp en slik RGB-kabel du!

Skrevet (endret)

Har ikke xbox eller xbox 360 denne RGB kabelen da? Da har jeg ihvertfall...

EDIT; Ingen av de hadde det... Får kjøpe hos en el-forhandler.

EDIT 2; vent litt...

EDIT 3; Den gule/røde/hvite kabelen går jo inn i NES'en, hva går inn i TV'en da..? (snakker om Xbox kabelen nå)

Endret av GameMaker
Skrevet
Aha! Men den linken du ga linker til kjøp av Tromler...

Tenkte jeg skulle bestille denne her;

Bestilt!

6428255[/snapback]

Det der er ingen RGB-kabel, men den skal fungere på den gamle NES-en. Eneste er at du kun vil få lyd i én høyttaler da NES-en er mono.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...