Gå til innhold

Shimmering Scale og Beautiful Pendant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har noen spørsmål angående Guild Wars!

1. Hva bruker man shimmering scale til? Skal det gis til noen, i så fall hvem og hvor?

2. Hva bruker man beautiful pendant til? Skal det gis til noen, i så fall hvem og hvor?

3. Hva skal man med small girls cape og den nye fløyta man kan kjøpe?

4. Får man noe ut av å gi blomster til Gwen annet enn man er snill ?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Shimmering Scale er en quest item, første questet utenfor porten tror jeg.

2. Pendanten er en del av questen du får av Prince Rurik eller kompisen hans, om å finne presang til Lady Althea.

3. De kan du gi til Gwen sammen med, 4. Blomster.

Hvis du gir henne alt det der, så får du en Tattered Cloth ellerno, hvis jeg ikke er ekstremt senil. Hva den kan brukes til, er uvisst.

Skrevet

Den questen med Althea's gift er ikke helt enkel å finne, så jeg kan forklare det litt bedre:

Gå ut av Ascalon. Hold inn ALT-knappen og se rundt deg. Da vil du se Captain Osiric og Prince Rurik. Gå nærmere, og de vil starte en samtale vedrørende Altheas bursdag. Etter litt dialog vil ett grønt utrpstegn som markerer at en person har noe å si til deg dukke opp over Osiric. Gå og snakk med han, og aksepter questet. Tingene involvert i questet skal du gi til ham.

Jeg ser du alt har funnet Pendanten, jeg kan gi deg tips til hvordan du finner de andre tingene i questet i spoiler:

Hold inne ALT-tasten igjen rett utenfor Ashford Abbey. Da vil du se alle personer og gjenstander i området. Midt i en åker vil du se en Beutiful Feather. Dette er enda en som du skal gi til Osiric.

Den siste finner du i nærheten av fjæren. Gå til broen som er der ett skilt viser vei til Regent Valley. Hold inne alt igjen og se ned mot elven. Der vil du se ett Beutiful Shell. Gå og plukk det opp, da vil en Beautiful Pearl dukke opp. Når du har denne, har du alle gjenstandene i questet. Snakk med Osiric, og du har gjort questet ferdig.

Velkommen til forumet :)

Skrevet

Merkelig...

Jeg får ikke til å gi Gwen kappe eller fløyte. Skal de fire blomstene, kappen og fløyten gis i en spesiell rekkefølge eller no slikt?

Skrevet

Hm tror da ikke det. Jeg pleier å finne den ødelagte fløyta og gi den til henne, kjøpe ny ikke-ødelagt fløyte hos trader, gi henne Little Girl's Cape, gi henne blomster og få Tapestry Shard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...