Gå til innhold

Ny flying mount video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skulle i filmen også vist mere av hvordan man styrte mounten og sånn. I stedet for å bare lage en humor film.

Skrevet
Nei! det blir helikoptre i Burning Crusade, var det jeg fryktet.

6412246[/snapback]

Kan man både få den fulgen/dragen og det helikopteret/flyet, eller hva var den flytingen til?

Det ser forresten til at man kan fly relativt høyt, ikke bare rett over bakken som det var mye snakk om.

Skrevet
De skulle i filmen også vist mere av hvordan man styrte mounten og sånn. I stedet for å bare lage en humor film.

6410755[/snapback]

hoh, ja.. det er jo så vanskelig å bevege piltastene mens du koordinerer med musa. tror du må ha doktorgrad i et eller annet ingeniøryrke for å få til det der ass..

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
De eksisterte jo i WC3. Håper ikke Blizz tar de frem igjen.

6413128[/snapback]

hvorfor ikke? det vil da være mest naturlig for gnomes,,, de har jo en mekanisk mount fra før og noe med gnomes er at de lever på mekaniske ting.. de skal joo liksom være oppfinnsomme... som deeprun thram o.s.v. jo helikopter til gnomes

Skrevet

helikopteret var nok bare med for å gi en videoen et mer nyhetslignedene følelse. Men vil heller ha helikopter enn drage. Hmm, eller ja takk, begge deler!

Skrevet

Er det slik at hver rase får en egen flying mount? I så fall, så er det jo bare naturlig at gnomes får helikoptre, noe annet ville være rart.

Skrevet

Hehe så noen av dere de inleggene som var skrevet under der? Her er en "=P

Skrevet av: Roger 86 , 29.06.2006 kl. 21:19

Må bare kommentere at jeg spille world of warcraft og jeg er 86 år gammel..

å jeg syntes at dette spillet er ett genialt utganskpunt for engelsklæren man får av dette spillet.

selv har jeg 2 lvl 60.

Jeg er pensjonert så har ikke så mye å gjøre på fritiden, så jeg spiller med barnebarnet mitt som er 15.

Dette spillet er knall =)"

Detta må være kødd da, men uansett noen som veit hvordan jeg kan få direktelink til filmen?

Skrevet

6410755[/snapback]

hoh, ja.. det er jo så vanskelig å bevege piltastene mens du koordinerer med musa. tror du må ha doktorgrad i et eller annet ingeniøryrke for å få til det der ass..

6413211[/snapback]

I en film jeg har sett så det ut som det var samme opplegg som svømming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...