Gå til innhold

Tastatur som gjør rare ting???!!!


Anbefalte innlegg

Hallo folkens sitter her med et logitech internett navigator tastatur )logitech stolthet). Problemet er at det har i de siste dagene blitt helt umuligt. Bare se på parantesene mine. jeg klarer nesten ikke skrive, Det er verst når jeg bruker shift knappen da klarer jeg ikke skrive de riktige tegnene over tallene. Håper dere forstår hva jeg mener for dette problemet er litt vanskeligt å forklare. En annen ting er at når jeg skriver, har det seg sånn at jeg ikke kan kan torykke på de samme knappene på samme linje, da skjerer QØ alt seg. kan ikke forklare mer men håper noen kan hjelpe. alle skrivefeilen skyldes denne eller dette problemet.

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, har en kompis som har det samme problemet med et gammelt tastatur.....det kommer av at han er ivrig å spille wc3, og når han taper, så blir han FORFERDELIG hissig, og det går vanligvis ut over tastaturet :razz: . er ikke noe sånt vi snakker om vel?

 

hvis det, så kjøper du nytt, hvis ikke, så hvis det er trådløst, så må du prøve å skifte batterier, og sette senderen nærmere, evt prøve et annet sett tastatur på senderen din, eller prøve ditt tastatur på en annen sender.

også er det jo en mulighet at det er forferdelig mye støv i tastaturet, men det er usannsynlig, siden det SKAL LITT støv til å lage sånn feil :razz:

 

mer kommer jeg ikke på i farten......

 

lykke til uansett

Lenke til kommentar

har aldri slått i tastaturet og det er ikke trådløst.

det er noe annet som er galt. når jeg trykker shift på skrivebordet opp dukker winamp opp. når jeg skriver og bruker shift, feks når jeg skal skrive skråstrek så kommer det bare opp qr.dfewre..... noe i det duren det varierer fra gang til gang. dette irritere meg hvirkelig kan noen hjelpe

Lenke til kommentar

Du har ikke slomsa litt med pilsa eller colaen da ?

Det har jeg gjort endel ganger, og da kan hva som helst skje, har hatt noen tastatur som har gått helt banans når de har fått servert litt alkohol...

 

:smile:

 

Derfor jeg kjøper billig tastaturer til 100 spenn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...