Gå til innhold

project: Overlord (casemod)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å se den der :p Sitter med akkurat samme kabinett selv som jeg har moddet.

Har satt inn vindu, vifter, hjul, håndtak, viftestyring etc. etc.

Hvis du er interessert, kan jeg prøve å slenge opp noen bilder på hvordan jeg har ordna meg. Kanskje du får noen ideer?

 

Men jeg stemmer ihvertfall for at du sparkler igjen diskettstasjonshullet med stålplast, da ligner det plutselig ikke så mye på en packard bell likevel.

En ting du skal være litt obs på er at du ikke kan ha cd-rom i øverste rom hvis du skal ha 120mm vifte, siden det er litt trangt.

 

Lykke til, keep us posted.

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette, men vifte i bunn, vil det funke noe bra da?

6416409[/snapback]

 

nja forhåpentlig vis :whistle: tenker også litt på å montere aluminiumsfolie(ikke den vanlig man bruker til mat, men som man bruker til bil!) i bånn, og lage hull til vifte gjennom den ;)

 

edit: staveleif...

Endret av magnus90
Lenke til kommentar
Håper du lakker en gang til? :cool:

6414962[/snapback]

 

tror ikke jeg trenger det, har kjøpt en lakk som lager en slags sølvtråder, og jeg har en sterk følelse av at man ikke kommer til å se de stygge delene av lakkeringen så godt da :w00t:

6416446[/snapback]

 

Det er endelig bra.

 

Ikke for å skuffe deg, og ikke ta deg nær av det. Men lakken var ikke pen og se på, noen strøk ekstra, hold sparyboksen lenger unna og ikke så tykke lag ville gjordt susen.

-Vet dette er vanskelig, men er bedre og bruke litt tid og få det nærmest perfekt.

*Hastverk er Lastverk*- Eller noe slik dem sier..

Lenke til kommentar
Har du tenkt å lakkere frontene på cd-rom, brenner osv for å få likt, slik at det ikke skiller seg ut? :hmm:

6435291[/snapback]

 

nei, tror ikke det, fordi jeg vil at de skal skille seg litt ut :) men det er et slags panel til å feste over cdrom-ene som jeg snart skal få lakkert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...