Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har bare hørt Icky Thump fra albumet, men den er jo knallbra! Vurderer å kjøpe albumet, hvis resten er like bra...

8898741[/snapback]

Det nye var bra, men jeg liker de tidligere albumene deres bedre. Men så har jeg heller ikke fått hørt så mye på det nyeste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah.. Så nettopp Fight Club, og ble nok inspirert til å dra opp både Doolittle og Surfer Rosa. Pixies er gode saker på sene sommerkvelder! Where Is My Mind må være en av mine favorittlåter.. Helt klart!

Skrevet
Ah.. Så nettopp Fight Club, og ble nok inspirert til å dra opp både Doolittle og Surfer Rosa. Pixies er gode saker på sene sommerkvelder! Where Is My Mind må være en av mine favorittlåter.. Helt klart!

8901014[/snapback]

Pixies er digg. Hey, debaser, monkey gone to heaven, Dig for fire. Masse godbiter. :wee:

Skrevet
Her jeg bor passer Who'll stop the rain, bedre, som sommersang..har regnet 6dager i strekk :ermm:

8901029[/snapback]

Hehe, tror jeg på. Sigur Rós er forøvrig digg regnmusikk!

Pixies er digg. Hey, debaser, monkey gone to heaven, Dig for fire. Masse godbiter. :wee:

8901058[/snapback]

Here Comes Your Man, Nimrods Son osv.. Ja, det er riktig så koselig! :)

Skrevet

Siden vi snakket om musikk som passer til sommerregn, That Summer, et album av Till Brönner. Det er deilig å sitte å chille til denne plata, når man hører regnet pisker ute mellom sporene. Den passer også perfekt i solskinn.

Er det noen som har hørt de nye plata hans, eller nyeste....Oceana? Den skulle vært i posten her for en stund siden :hmm:

Skrevet

De må jo være drittøffe live! Ser for meg skikkelig stemning. Blir helt go happy av musikken ^^

8917535[/snapback]

De tar av, de var jo med i en episode av Las Vegas, sesong 3 eller 4, husker ikke helt.

Men uansett, veldig underholdende og funky musikk :D

Skrevet
De tar av, de var jo med i en episode av Las Vegas, sesong 3 eller 4, husker ikke helt.

Men uansett, veldig underholdende og funky musikk :D

8918576[/snapback]

Den episoden må jeg lete opp! The Go! Team er jo knall sommermusikk også. ^^

De som ikke har hørt burde absolutt sjekke det ut. Huddle Formation og We just won't be defeated er et must å høre. :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...