SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har half life of cd key og alt det, men hvor laster man ned selve spillet? Det kommer jo ikke automatisk med half life gjør det?
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Nei, CS er ein modifikasjon til Half-Life og du finner den her. Har du Steam? Trur du kan laste ned CS 1.6 direkte der når du oppretter ein konto og legg til Half-Life. Edit: Det finnes forresten versjonar der du får både CS og HL i samme pakke. Endret 28. juni 2006 av zeph
SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 (endret) Det er egentlig en venn som trenger dette for cs har jeg selv... men uansett. Da jeg lastet ned steam fikk jeg counter strike og en rekke andre spill da jeg lastet det ned. Men når han nå lastet ned steam fikk han ingen spill med edit: når jeg lastet ned cs der du sa zeph. Hvor legger jeg den mappen? Endret 28. juni 2006 av Jonasbrann
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Har han lagt inn Half-Life på kontoen? Du får ein del greier gratis, men for å spele CS må du ha Half-Life på kontoen.
neadii Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Har han lagt inn Half-Life på kontoen? Du får ein del greier gratis, men for å spele CS må du ha Half-Life på kontoen. 6400340[/snapback] Kan like greit bare ha CS:CZ, da følger også CS med
Demantios Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Når du kommer inn på steam må du gå på Games - Activate a product on steam Så skriver du inn cd-keyen og vips så kan det lastes ned
SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Heeeey! Det tror jeg faktisk går. Prøver det i morgen! Takk for hjelp PepsiCo
Zeph Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Heeeey! Det tror jeg faktisk går. Prøver det i morgen! Takk for hjelp PepsiCo 6403229[/snapback] Dette er vel strengt tatt det samme du gjorde når du aktiverte HL på kontoen. Det er forresten snakk om Half-Life Anthology, hvilket det ikkje følger med CS 1.6 på etter min erfaring.
SurfingElite Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Ja vet zeph, men jeg har 2 problemer med nesten samme problemet bare at han ene har Half-Life Anthology.
shizz kebab Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hm, visste ikke at man kunne det, jeg. Hvilke andre enn 1.6 gjelder det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå