mEhE` Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 har installert s-ata drivere som følger med hovedkortet(abit nf7)... den finner hardisken vis jeg går inn på noe silicon image sata raid GUI greier (ikon ved klokka) men den vises ikke på min datamaskin... kan ikke huske hvordan jeg fikk den fram.. noen som kan hjelpe.. har 2 stk s-ata disker den gamle disken kom fram etter jeg innstallerte driverene fra HK mens den nye disken som sagt viser ikke. har windows xp pro..
JohndoeMAKT Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Lite skudd i mørket, er servicen "Logical disk manager" kjørende? Det må den gjøre og så kjører du "diskmgmt.msc" hvor du formaterer og aktiverer disken.
Mojo Pin Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Du på initialisere disken(e). Høyreklikk på Min Datamaskin og velg "behandle" (manage) Der finner du en egen meny for alle disker og partisjoner. Høyreklikk på disken det gjelder og formater den
mEhE` Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 (endret) Du på initialisere disken(e). Høyreklikk på Min Datamaskin og velg "behandle" (manage) Der finner du en egen meny for alle disker og partisjoner. Høyreklikk på disken det gjelder og formater den 6399795[/snapback] ja stemmer det .. den er ikke partisjonert(eller hva man kaller det) gikk inn på manage men kan kun formater den i fat32 ser det ut som? vil ha den i NTFS hehe..glem det var vist minnekortet til kamaret heh.. skal prøve meg litt å se hva jeg finner ut av. edit igjen.. fant ut av det.. takker. Endret 28. juni 2006 av mEhE`
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå