Gå til innhold

Når Daggerspine(server) åpner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager off-topic:

 

Oj, er det fortsatt noen på Daggerspine?

 

Fint å høre at Daggerspine blir oppgradert, det trengtes. Selv flyttet jeg over til Kazzak. Hvordan er det der nå? Community osv..

6402200[/snapback]

 

Var ganske tomt en stund men har tatt seg opp igjen. Vi har hatt en migration fra Bloodfeather som hjalp en del. Bygges sakte men sikkert opp :)

Lenke til kommentar
Beklager off-topic:

 

Oj, er det fortsatt noen på Daggerspine?

 

Fint å høre at Daggerspine blir oppgradert, det trengtes. Selv flyttet jeg over til Kazzak. Hvordan er det der nå? Community osv..

6402200[/snapback]

 

Var ganske tomt en stund men har tatt seg opp igjen. Vi har hatt en migration fra Bloodfeather som hjalp en del. Bygges sakte men sikkert opp :)

6402557[/snapback]

 

Flott å høre. Var litt "trist" å forlate Daggerspine. Hadde spilt der siden dag #1. Men vi fulgte bølgen, og jeg må innrømme at jeg er fornøyd med byttet. Bare synd ikke alle rakk/ville bytte over. Nesten fristende å lage en alt på Daggerspine, det er jo liksom "hjemme" :p

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Var litt kjipt at så mange horde forsvant fra Daggerspine som man var vant til å møte i BG. Men de nye greier å gi litt utfordring de og, men ikke helt på samme nivå alltid. Men da blir det jo litt lettere å vinne :)

Migrerte med en karakter til Kazzak men spiller ikke noe særlig på den. Er glad jeg ble igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...