bandreas Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) EDIT: Så posten litt lenger ned, hadde det bare litt travelt. Og ja sant det, blir kanskje litt overfyllte servere de 11 som er igjen Bare slett denne Endret 28. juni 2006 av bandreas
J@cob Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Som alle vet er jo de fleste serverne nede nå, og i den anledning tenkte jeg å lage en alliance alt for gøy Men uansett hva jeg velger når jeg skal lage en ny char på en hvilken som helst server får jeg meldingen "The creation of that race and/or class are disabled"! Selv om jeg vet hva dette betyr, er det noen som kan forklare hva som er galt? Er Blizz bare kjempemongo i dag? 6399206[/snapback] Pardon me, but: Haahahhahahaha! Tenk deg litt om, hva hadde skjedd vis alle de som mista serveren sin i dag, skulle lage en ny char, spredt over 11 servere?
nazrm Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er ingenting som er galt. De holder på å flytte noen servere til ett nytt server senter, for å forberede linked battlegrounds i 1.12 patchen. (De serverne som skal linkes må være på samme sted, tror jeg) Så det påvirker noen andre realms også, derfor er det nede. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596754&st=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå