Gå til innhold

Flytte Min Character?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må eg gjøre for å flytte en character fra en realm til en annen? :)

Eg har en lvl 44 Human Rogue på Lightnings-blade og det er ikke så mange kjente her.

Eg har hatt lenge lyst å flytte den til ShadowMoon, er dette lurt? :cry:

Hva må eg si til blizzard? :dontgetit:

Takker til tusen for svar som hjelper ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel annonsert at det en gang i fremtiden skal komme en mulihget til å flytte chars mot en slant penger.. men inntil mer info om dette forelogger får du enten krysse fingrene for at din server får migration dit du vil, eller bare være svært tålmodig!

Skrevet

kan jo forsøke en forklaring: Fra tid til annen annonserer Blizz at det kan migreres (flyttes) chars fra servere med mye folk til sernere med færre... Dette må da gjøres gjennom wow-europe.com sidene og man kan ikke velge hvor man vil flytte, men får en (eller 2) alternative servere å flytte til. Dette koster da heller ikke penger.

Ga det noen mening?

Skrevet

I USA er det nå mulig å flytte char til andre realms, det er også mulig å flytte til en annen konto som du selv eier.

Gå på www.worldofwarcraft.com for å lese mer om det.

Skrevet (endret)
I USA er det nå mulig å flytte char til andre realms, det er også mulig å flytte til en annen konto som du selv eier.

Gå på www.worldofwarcraft.com for å lese mer om det.

6398071[/snapback]

I USA er alt mulig :w00t: - nei, det er det faktisk ikke, men dette kommer nok i en fremtidig patch her også....

Endret av kjetilkl
Skrevet

Det vil bli lansert en mulighet til å flyttet karakter uavhengig av migration prosess. Dette vil koste anslagsvis 250 kroner per karakter og kan ikke gjøres fra PvE til PvP realm.

Skrevet

... For siste gang imbesiler dette er ikke bundet opp mot noen som helst patch! Er det så vanskelig å fatte?

New Feature: Paid Character Transfer Service

Mad Hatter on 6/27/06

We are happy to announce the availability of the Paid Character Transfer service for World of Warcraft. You can find this feature in the account-management section of the official World of Warcraft website. This new functionality will allow you to transfer characters to other realms (within certain restrictions) in order to join friends and family or make new friends and allies. Learn more about this new feature in our Paid Character Transfer FAQ.

The initial launch of the Paid Character Transfer service will only allow transfers between a limited set of realms. You can now transfer characters off of these realms:

Altar of Storms

Argent Dawn

Demon Soul

Illidan

Warsong

We'll gradually scale up the list of realms to accommodate more players as quickly as possible. To start transferring your characters, just log in to the account-management section and click the Paid Character Transfer button. Good luck in your continued adventures in Azeroth, and have fun on your new realm!

Please note that because it is tied into the account-management section, the Paid Character Transfer service may be unavailable during the regularly scheduled weekly maintenance.

- www.worldofwarcraft.com

ser ut til at det er available i USA allerede, men på noen få begrensede realms.

Skrevet
... For siste gang imbesiler dette er ikke bundet opp mot noen som helst patch! Er det så vanskelig å fatte?

Åh, beklager :roll: - det jeg mente å si var at det vil bli gjort tilgjengelig ifm et vedlikehold ... - kanskje allerede denne uken?

Skrevet
Det vil bli lansert en mulighet til å flyttet karakter uavhengig av migration prosess. Dette vil koste anslagsvis 250 kroner per karakter og kan ikke gjøres fra PvE til PvP realm.

6398285[/snapback]

Syntes det var en drøy avrundning, siden $25 = 157.19kr per dags dato valuta... (for de som ikke viste det, dagens valuta på den amerikanske dollaren = 6,2876)

Så det er abselutt ikke 250kr ;)

Det er ikke så mye egentlig ;)

Skrevet (endret)

Jeg må si det er mye når du betaler 100kr i månden! Disse Blizzard folka vet hvordan man tapper komf pengene fra folk! ^^,

Endret av boyom
Skrevet
lol...

jobber du 4 timer så har du så å si tjent 200-400kr...

4 timer i løpet av en måned er IKKE vanskelig...

6405028[/snapback]

Enig det er ikke vanskelig har tjent opp mye nå til WOW

Skrevet

Wow koster ikke mer enn 25kr uken, se sånn på det. Har du ikke jobb men får ukepenger, så får du helt sikkert mer enn 25kr også.

Forresten så mener jeg ikke 150kr er så mye heller. Hvis du spiller på et skikkelig dritt-realm og ikke trives, synes jeg absolutt det er verdt å legge ut den lille summen.

Skrevet

On topic:

det har vært to emigreringer vekk fra shadowmoon og en nylig hvor det var emmigrering til shadowmoon, tviler på at det blir ny emigrering til shadowmoon med det første :p

Skrevet
...

6398290[/snapback]

Ser at Argent Dawn er på listen. Er det den europeiske Argent Dawn? :dontgetit:

Har en karakter der, ønsker å flytte den, men jeg får ikke logget inn på worldofwarcraft.com, kun på wow-europe.com. Er det noe jeg gjør feil?

Skrevet
...

6398290[/snapback]

Ser at Argent Dawn er på listen. Er det den europeiske Argent Dawn? :dontgetit:

Har en karakter der, ønsker å flytte den, men jeg får ikke logget inn på worldofwarcraft.com, kun på wow-europe.com. Er det noe jeg gjør feil?

6412703[/snapback]

Er nok US, EU har ikke fått paid char transfer enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...