radman Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hei har en opel kadett gsi rundt 80 model me injection motor . Motoren vill ikkje starte har skjekka alt me spenning te motoren og bensin . teninga er ganske så rett og men han nekter å starte .Er de noen som har tips te meg så er eg veldi takknemli
SeaLion Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Er det lenge siden du har byttet/renset luftfilteret?
Cultofluna Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ble GSi produsert før '85? 6399504[/snapback] Hehe nope.. :!: Bilen er en vel en 87 mod. om jeg ikke husker helt feil. Kjøpte den i dårlig stand for resturering. Motoren er en 1.8l injection OHC Har sjekka alle kabler og gjort oss sikker på at det ikke har noe med det elektriske å gjøre. Har også sjekka bensintilførsel og luft og stempelene skal tenne i riktig rekkefølge. Kan noen ramse opp vanlige feil på disse bilene så vi har noe å gå etter? Har rotet lite med injection-motorer så vi sitter litt fast. espkul: Sier ett innlegg deg noe i det hele tatt eller? Edit: Kan mod flytte denne til bilteknisk? Endret 28. juni 2006 av Cultofluna
radman Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Er det lenge siden du har byttet/renset luftfilteret? 6399219[/snapback] de e ikkje luft filter på den
kremt Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 de e ikkje luft filter på den 6401063[/snapback] Veldig lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå