noriNco Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 jeg har spilt 1.6 siden det kom ut, og var innstilt på att jeg ikke skulle spille source, men kun 1.6.. heh, men har nå spilt source noen måneder, og aldirg verden om jeg går tilbake til 1.6.. blir faktisk rar i øya av grafikken.. source er 100 ganger bedre enn 1.6, gameplayet er bedre, grafikken ikke minst, og du har realistisk fysikk.. litt OT men pytt pytt 6418730[/snapback] Først litt Off topic: For de som ikke tar gamingen så serriøst kan jeg skjønne at Source er bedre. Jeg spilte source nesten ett år, så gikk jeg til cs 1.6 igjen. Kommer ikke til å gå tilbake. Source handler dessverre alt for mye om public spillere, grafikk og fysikk. Gameplayet er latterlig mye dårligere. Det er ikke det samme å spille kamper i source, for ting blir for "public". Tønner, esker, arkivskap o.l. ligger i veien for deg hele tiden når man skal løpe. Grafikken i cs 1.6 er dårlig ja. Men tviler på at folk spiller spill kun for "eyecandyen". Glad jeg slipper stoler som står i veien som man må skyte bort også. Profesjonelle spillere finnes det ikke i Source. De fleste compoer på LAN er i 1.6 enda. Klanmessig er hvertfall CS 1.6 mye bedre. Men public.. tja.. Litt On topic. Gleder meg sykt til Pro Mod kommer. Virker bra. Ser bra ut det de har endret. Fint om de ikke endrer for mye på gamle cs. 1.6.. Virker hvertfall perfekt det jeg har sett av filmen.
ZenCo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) jeg har spilt 1.6 siden det kom ut, og var innstilt på att jeg ikke skulle spille source, men kun 1.6.. heh, men har nå spilt source noen måneder, og aldirg verden om jeg går tilbake til 1.6.. blir faktisk rar i øya av grafikken.. source er 100 ganger bedre enn 1.6, gameplayet er bedre, grafikken ikke minst, og du har realistisk fysikk.. litt OT men pytt pytt 6418730[/snapback] Først litt Off topic: For de som ikke tar gamingen så serriøst kan jeg skjønne at Source er bedre. Jeg spilte source nesten ett år, så gikk jeg til cs 1.6 igjen. Kommer ikke til å gå tilbake. Source handler dessverre alt for mye om public spillere, grafikk og fysikk. Gameplayet er latterlig mye dårligere. Det er ikke det samme å spille kamper i source, for ting blir for "public". Tønner, esker, arkivskap o.l. ligger i veien for deg hele tiden når man skal løpe. Grafikken i cs 1.6 er dårlig ja. Men tviler på at folk spiller spill kun for "eyecandyen". Glad jeg slipper stoler som står i veien som man må skyte bort også. Profesjonelle spillere finnes det ikke i Source. De fleste compoer på LAN er i 1.6 enda. Klanmessig er hvertfall CS 1.6 mye bedre. Men public.. tja.. Litt On topic. Gleder meg sykt til Pro Mod kommer. Virker bra. Ser bra ut det de har endret. Fint om de ikke endrer for mye på gamle cs. 1.6.. Virker hvertfall perfekt det jeg har sett av filmen. 6447986[/snapback] DITTO!! Må si meg godt enig med off-topicen din noriNco, cs 1.6 er mye bedre enn source klanmessig. Public også mener jeg da. Det med at ting ligger i veien når jeg springer kunne jeg ikke hvert mer enig i :!: Når ProMod kommer blir det ikke mye source trur jeg... Min mening hvertfall, og alle kan sine meninger, så hver så snill og ikke si at jeg er helt idiot og at source "rocker gata" osv. Men det er lov si seg enig... Når kommer ProMod ut egentlig?' EDIT: Ja, jeg vet, rar post. Endret 7. juli 2006 av ZenCo
jaynuz Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Uff, dette var bare latterlig. Mitt svar til dere som sier: "CS 1.6 burde oppdateres pga. dårlig grafikk." -Kom dere ut av spawn og skaff dere aim. Grafikken har ingenting å si i dette spillet, det er genialt som det er. Promod var jo igrunn en kopi av Source nesten.
Simkin Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Promod var jo igrunn en kopi av Source nesten. da har ikke du spilt source
Jooakim Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 http://www.broadparkgames.com/comment.php?comment.news.127
jaynuz Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Promod var jo igrunn en kopi av Source nesten. da har ikke du spilt source 6451334[/snapback] Da har du et for godt inntrykk av Source
.tomf Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Har du røyka sokkene dine? Selvsagt virker det som en kopi av source. Det bygger jo på Source motoren! Det de har gjort er å fjerne alt det unødvendige tullet fra CS: S, få tilbake 1.6 recoil osv. og gjøre om map'ene så de blir mer lik 1.6 maps. Jeg er enig i at grafikk har ingenting å si. men det skader ikke at den blir bedre.
LaserMannen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Gameplayen kan jo ikke være bedre i CS:S siden det er flere som spiller 1.6! Finnes vel ikke noen HeatoN, Xeqtr, elemenT osv. i CS:S heller?
jaynuz Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Gameplayen kan jo ikke være bedre i CS:S siden det er flere som spiller 1.6! Finnes vel ikke noen HeatoN, Xeqtr, elemenT osv. i CS:S heller? 6457307[/snapback] Helt enig, syns Valve har priotert grafikk og effekter istedenfor gameplay og feeling.
Geir M Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hm. Synes det begynner å ta sin tid før noe faktisk skjer med denne modden. Videon virker jo lovende etc. Men trodde betatestingen skulle begynt nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå