2bb1 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hei! Har en venn som sliter litt med noen problemer på dataen, så jeg fant ut at vi kunne prøve fjernhjelp. Slik gjorde vi det: Etter at han sendte forespørsel og jeg godtok, kom det opp en rute som sto: Og etter ca. 1 minutt kom dette opp: Hva har vi gjort feil? Mvh Torbjørn Endret 28. juni 2006 av 2bb1
nahojdat Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har dere prøvd å koble til flere ganger? Har opplevd mye problemer med at fjernhjelp ikke får skikkelig kontakt men det går vanligvis etter noen forsøk.
Skrote Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Har samme problem som denne fyren hadde for 1 mnd siden! Noen som vet hva som kan være problemet? Takker for svar!
Betenkt Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Prøv å skru av brannmurer! Hos meg funka det etter at vi begge at slått av blokkeringen av programmet (Windows Brannmuren)
Pey'J Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Som sagt tidligere i tråden, så MÅ Windows Messenger også være installert. Finnes enkelt med en tur på Windows Update. Men man skal få beskjed om at Windows Messenger mangler, noe det ikke virker som dere har...? Prøv også å "skru på" Ekstern Hjelp: Windowstasten + Pause | Ekstern-fliken og sjekk Windows Brannmur som også nevnt tidligere eller skru den av.
2bb1 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Tror faktisk begge hadde på brannmur, så det kan være problmet. Og ang. det at Windows Messenger må være installert, så hadde jeg det før, men oppdaterte den til Live, så da er den vel vekk da..?
Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (endret) Windows Messenger er ikkje det same som MSN Messenger/Live Messenger, men eit anna program som er inkludert i XP. (Reknar med det var den dei over tenkte på.) Endret 6. august 2006 av incanus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå