Gå til innhold

Am2, conroe eller 939


Xmir

Anbefalte innlegg

Tenkte å svi av litt ekstra penger nå i sommer. Har akkurat nå en s939 pc med en 3200+. Slik jeg ser det vil det ikke være noen forskjell i pris ved å velge enten am2 med en 5000+ (når den har fått prisredusering) eller en conroe e6600. Må uansett da ha nytt hovedkort og ram. Har et 7800gt skjermkort fra før så det gidder jeg ikke oppgradere. Skal jeg sitte med det jeg har og eventuelt slenge på en 4000+ siden de har blitt såpass billige?, eller skal jeg migrere over til en av de andre? Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en dualcore Opteron til s939 og klokk fletta av den :thumbup:

 

Da får du to kjerner som er det mest revolusjonerende siden Napoleon lagde den første Napoleonskaken, og suverent god ytelse til en rimelig penge (ca 2500kr). Dersom du kjøper en god stepping på www.flickerdown.com så klarer du lett å oppnå 2800mhz med en Opteron 165. :w00t:

Lenke til kommentar
Tenkte å svi av litt ekstra penger nå i sommer. Har akkurat nå en s939 pc med en 3200+. Slik jeg ser det vil det ikke være noen forskjell i pris ved å velge enten am2 med en 5000+ (når den har fått prisredusering) eller en conroe e6600. Må uansett da ha nytt hovedkort og ram. Har et 7800gt skjermkort fra før så det gidder jeg ikke oppgradere. Skal jeg sitte med det jeg har og eventuelt slenge på en 4000+ siden de har blitt såpass billige?, eller skal jeg migrere over til en av de andre? Hva tror dere?

6394619[/snapback]

 

 

Intel conroe E6600 er vell din valg om du vil kjøpe en bra prosessor! ;):love:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Etter prisdumpen vil nok X2 5000+ koste ned mot 3100 kr, som vil være et veldig godt kjøp. Det er for tidlig å si om AM2-cpuer eller Conroe vil være det beste valget da.

 

Hilsen,

efikkan.

6396343[/snapback]

 

Heisann!

 

Noen som vet når AMD dumper prisene. Skal kjøpe snart jeg og. Klarer snart ikke vente lenger...

Lenke til kommentar
Hei!

 

Etter prisdumpen vil nok X2 5000+ koste ned mot 3100 kr, som vil være et veldig godt kjøp. Det er for tidlig å si om AM2-cpuer eller Conroe vil være det beste valget da.

 

Hilsen,

efikkan.

6396343[/snapback]

 

Heisann!

 

Noen som vet når AMD dumper prisene. Skal kjøpe snart jeg og. Klarer snart ikke vente lenger...

6422112[/snapback]

 

 

D blir vell dag etter at conroe har kommet ut! 23-24juli blir det da! Spør du meg så er det best å vente da kan du kjøpe en x2 5000 2x2.6ghz for bare 3100 :love:

eller kjøpe en conroe ! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har sett datoer fra den 22. til 28. . Jeg vil tro at prisdumpen senest kommer samme dag som Conroe, helst dagen før. Men det er mine spekulasjoner. Jeg har forresten tenkt en del på en X2 5000+ selv. Veldig fristende den, men vi venter og ser :)

 

Hilsen,

efikkan.

6425244[/snapback]

 

Er utsatt 4 dager nå... Til den 27 tror jeg det var.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...