Kurt P Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har klart første campaign og er nå kommet til det andre campaignet og er på 3 mission der. Jeg har prøvd det nå 3 ganger å har funnet ut at det rett og slett ikke er mulig å bygge opp en god nok hær til å forsvare seg mot fiendens styrker som kommer ruslende nedover noen uker uti missionet. Er det noen som vet hva som skal gjøres for å faktisk få tak i en sterk nok hær til å få knerta dem? Jeg har 4 i attack og Defense ca når jeg starter missionet.
HellslayR Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Måten jeg gjorde det på var at du bare går rett på og overtar den sylvan borgen som er ned veien for din inferno borg. Du har en god nok starther til og overta sylvanborgen (ikke bygg noe i din egen infernoborg) Når du har overtatt sylvann borgen så konsentrer deg kun om å bygge opp denne og bruk troppene der (aldri bygge eller bruke penger på inferno borgen din). På denne måten klarte jeg å ta fienden på dette kartet. Håper dette hjelper og lykke til
Kurt P Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Tro meg det har jeg gjort.. Og fienden har altfor store styrker så du har 0 sjans til å sitte å lade opp tropper i den borgen der, selvom du har tatt alle minesa rundt omkring som du trenger.. De er rett og slett for sterke.. Må være en annen borg som ligger rundt om her som er dårlig bevokta som må gå ann å ta med inferno troppen..
HellslayR Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det var i alle fall den måten jeg gjorde det på. Jeg tok over alle minene untatt mercury gruva pga at den var bevoktet av slike phenix/phonix (vet ikke hvordan det skrives jeg.. kall dem ildfugler ) og det svekket troppen for mye inntil npc kom. Nå kan det hende at jeg hadde spillt fyren min opp til en høyere lvl enn det du har og dermed hadde mer attack og defence eller bedre magi å beskytte meg med. Anbefaller deg i alle fall og spille hvert brett så lenge at du kommer opp til lvl cap på det brettet før du beveger deg videre til neste. En siste mulighet er jo å patche spillet så du får satt på easy mode på nettopp det brettet så du i alle fall kommer deg videre
Starscream12 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Du må rushe driten. Du kan nesten ikke stoppe. Ta med deg så mange du kan og ta de fleste borgene til fienden. Jeg tror det jeg gjorde var å bygge en liten demonhær (vent inne i det lille startområdet ditt til du har en ok hær. 2 uker maks) og løpe løpsk oppover kartet (lenge siden jeg var der. Runda spillet inatt) Få med deg fler folk for hver nye by du fanger. Drep de fordømte druidsene med en gang. De folka dem spawner tror jeg helten til Sylvan får. hvis han møter på dem. Endret 28. juni 2006 av Starscream12
Kurt P Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Jeg får ikke dette brettet til rett og slett.. talentløs, ja kanskje. Men nå er jeg lei.. vil derfor ha en cheat.. Er det noen som har noen cheats til meg som gjør at jeg kan knerte fienden rimelig simpelt. Kommer kun til å bruke det her sånn--
Nemi2003 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Ser at det er en noe gammel tråd, men svarer alikevel:) Det jeg måtte gjøre var rett og slett å oppgradere spillet, der får du Easy alternativ, i stedet for kun Normal. Dette hjalp meg veldig i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå