Gå til innhold

liste opp alle innstallerte programmer?

Gjest Slettet+142

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142
Skrevet (endret)

hey...

noen som har peiling på et program som lister opp alle programmene eg har, og evt. kan eksportere listen til en tekstfil/skrive de ut?

takker for svar, på forhånd :D

Endret av Slettet+142
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hey...

noen som har peiling på et program som lister opp alle programmene eg har, og evt. kan eksportere listen til en tekstfil/skrive de ut?

6392577[/snapback]

winmsd ? ;)

_nifty_

Gjest Slettet+142
Skrevet
hey...

6392577[/snapback]

winmsd ? ;)

_nifty_

6392596[/snapback]

fant ikkje akkurat det eg lette etter... :(

Skrevet

Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer, så får du en liste over installerte programmer.

Hvis du har Lavalys Everest (finnes ikke gratis lenger), så kan gå på: Rapport -> Neste -> Tilpasset valg -> Neste -> Ta vekk alle bortsett fra 'Programvare -> Installerte programmer' -> Neste -> [velg et fint format] (MHTML er med bilder) -> Ferdig!

Gjest Slettet+142
Skrevet
Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer, så får du en liste over installerte programmer.

Hvis du har Lavalys Everest (finnes ikke gratis lenger), så kan gå på: Rapport -> Neste -> Tilpasset valg -> Neste -> Ta vekk alle bortsett fra 'Programvare -> Installerte programmer' -> Neste -> [velg et fint format] (MHTML er med bilder) -> Ferdig!

6393593[/snapback]

virket perfekt... :p

takker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...