Gå til innhold

MSI k8n neo platinum gåent ?


STIAN..

Anbefalte innlegg

hei.

 

msi k8n neo platinum

amd 64 3000 socket 754

radeon 9800 pro.

twinmos 1024 gb

 

 

hadde vert å spist middag her en dag å når jeg kom tilbake til pcen var skjermen svart.

 

jeg reboota pcen, samme skjedde, sjermen ble svart rett etter bootscreen. kom inn i windows i sikkerhetsmodus.

 

Formaterte pcen. når jeg skal legge inn drivere så får jeg ikke inn ethernetdriver what so ever.....

 

sette inn et pci nettverkskort. det kom inn med en gang. når jeg skulle reboote pcen ble skjermen svart igjen etter bootscreenen.

 

skal jeg bare kjøpe nytt hovedkort eller kan det vere noe annet galt ?

 

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville prøvd et annet skjermkort, første uka etter nybygg til 939 maskin fikk eg og svart skjerm. Fant tilslutt et PCI skjermkort i ei gammal maskin, starta maskina med det og i sikker mode i XP fikk eg fjerna driverene til PCI-E skjermkortet. Slik fikk eg brukt maskina til surfing i ei god uke mens bytte av kort var på gang.

Kortet som blei svart blei dødsdømt ved returen - fikk pengene tilbake :thumbup:

Godt var det, bestilte GT6600 omtrent før kortet var sendt i retur for reklamasjon..

Lenke til kommentar

hmm, tror jeg har et skjermkort liggende. men jeg tviler igrunn på at det er skjermkortet siden det virka etter jeg hadde formatert.

siden nettverkskortet ikke virka å at usbportene var ustabile. Har ikke hatt noke som helst problem med det her hovedkortet før. skjedde bare helt plutselig mens jeg var å spiste middag :/

 

 

tror jeg skal teste det her hovedkortet

 

prisen var overkommelig også :thumbup:

 

men det hadde vert fint med noken fler synspunkt på det her :)

Endret av STIAN..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...