Notinuse Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har lett og lett over alt...i mages guilds osv. Letet over alt i Imperial City - trade District. Noen som kan fortelle meg hvor det er mulig å skaffe en så hadde det vært veldig fint ( i oblivion )
Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) be ved et alter i en kirke Endret 26. juni 2006 av Campin carl
Notinuse Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 (endret) Oops borte nå... Gjorde akkurat det... men står fremdeles Diseases Contracted : 1 men har ikke blitt vampire først. Jaja håper dette ordnet seg...får save ofter for den questen for å bli kvitt vampire er ikke morro har jeg hørt Takk for raskt svart Endret 26. juni 2006 av Jeracan
Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) bare bra jeg og høre jeg reagerte raskt(på begge deler) siden jeg ellers er ganske lat selv om diseases corntracted står viser den hvor mange sykdommer du har hatt sjekk active effects i magimenyen så finner du ut om sykdommen er borte eller ikke negative effekter står som regel øvest slik at du finner dem greit Endret 26. juni 2006 av Campin carl
Notinuse Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 takk skal du ha Fant heldigvis en ikke så gammel save så tok noen quests om igjen for så slippe ta den forferdelige slitsomme questen. Men var infected men ikke vampire ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå