Gå til innhold

Nye Shuttle XPC - hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte på 2GB med DDR2 ram, og kanskje 4600+ etter priskuttet på dobbelkjerne-prossesorene..

 

Men hvilket skjermkort kan jeg ha?

Hadde det funket med GeForce 7900GTX? Eventuelt X1900XT?

 

 

Har budsjett fra 12 til 15 000,-

Endret av juelz
Lenke til kommentar
det bør funke med 7900GTX eller X1900XT. eg har X2 4200, 7800GT, + 2 disker og dvd på Aopen XC Cube EZ482 med 275 watt eller noke sånt=)

6384286[/snapback]

 

 

 

Hmm, ok... Hehe :-)

 

 

 

Men passer 7900 GTX i en barebone da? Har sett på produktanmeldelser på Komplett, og noen sier at kortet er sinnsykt stort, og at man trenger endel plass til det...

Endret av juelz
Lenke til kommentar
det bør funke med 7900GTX eller X1900XT. eg har X2 4200, 7800GT, + 2 disker og dvd på Aopen XC Cube EZ482 med 275 watt eller noke sånt=)

6384286[/snapback]

 

 

 

Hmm, ok... Hehe :-)

 

 

 

Men passer 7900 GTX i en barebone da? Har sett på produktanmeldelser på Komplett, og noen sier at kortet er sinnsykt stort, og at man trenger endel plass til det...

6384404[/snapback]

7900GTX tar vel opp to kortplasser, så sjekk at kabinettet har plass til det.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
det bør funke med 7900GTX eller X1900XT. eg har X2 4200, 7800GT, + 2 disker og dvd på Aopen XC Cube EZ482 med 275 watt eller noke sånt=)

6384286[/snapback]

 

 

 

Hmm, ok... Hehe :-)

 

 

 

Men passer 7900 GTX i en barebone da? Har sett på produktanmeldelser på Komplett, og noen sier at kortet er sinnsykt stort, og at man trenger endel plass til det...

6384404[/snapback]

7900GTX tar vel opp to kortplasser, så sjekk at kabinettet har plass til det.

 

Hilsen,

efikkan.

6385249[/snapback]

 

 

 

 

Får jeg garantert plass til X1900XT da?

Lenke til kommentar

virker som om at det er endel som har "problemer" med å skjønne at shuttle bruker kvalitets PSUer. For å si det på en annen måte, det er sannsynligvis plassen i en Shuttle som tar "kvelden" før PSUen gjør det pga av strøm-nivået til komponentene man stapper inn.

 

 

Og husker jeg ikke feil så burde det være nok plass i de nye shuttel boksene pga av ny plassering på brønn plasseringene, så om du har et kort som tar 2 kort plasser burde ikke være noe problem. det du burde sjekke heller er lengda kort pårtet opp mot lengde på shuttle boksen.

 

Frankie

elsker fremdeles min gode gamle shuttle boks

Lenke til kommentar
virker som om at det er endel som har "problemer" med å skjønne at shuttle bruker kvalitets PSUer. For å si det på en annen måte, det er sannsynligvis plassen i en Shuttle som tar "kvelden" før PSUen gjør det pga av strøm-nivået til komponentene man stapper inn.

 

 

Og husker jeg ikke feil så burde det være nok plass i de nye shuttel boksene pga av ny plassering på brønn plasseringene, så om du har et kort som tar 2 kort plasser burde ikke være noe problem. det du burde sjekke heller er lengda kort pårtet opp mot lengde på shuttle boksen.

 

Frankie

elsker fremdeles min gode gamle shuttle boks

6388239[/snapback]

 

 

Hehe...

Jeg fant ut at den nye XPC modellen kunne ta AMD 5000+ og 7900GTX 512MB helt fint uten problemer :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...