Gå til innhold

Zonealarm- Problem med å få den til å fungere.

hans A

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

La inn Win XP på nytt og la inn Zonealarm.

Men den har problemer med å starte.

Først lenge etter at maskinen er startet opp

kommer zoneAlarm ikonet opp på verktøylinjen.

Og prøver jeg å starte det manuellt før den tid så

får jeg bare beskjed om at jeg ikke får tilgang til filen,

eller at den ikke finner angitte fil.

Noen tips?

Endret av hans A
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nyeste versjon? (6.5.722, tror jeg)

Kan det hjelpe å legge inn den?

By the way, da jeg oppgraderte til 6.1.xxx til 6.5.722 opplevde jeg noe lignende. Problemet var en konflikt med McAfee antivirus. Jeg har også hørt om folk som har opplevd problemer med Norton AV.

Skrevet

Fant løsningen.

Det var dukket opp en ny bruker som

heter NAT .... (husker ikke resten).

Når jeg slettet denne og fjernet fildelingen, så

fungerte ZoneAlarm igjen.

Skrevet

pcen min ble helt rar og låste seg helt når jeg oppgraderte til siste versjon av zone alarm, nettverket låste og ingenting virket, hmmm tror jeg skal skifte brannmur nå ja til kerio tenker jeg

Skrevet

Jeg oppgraderte fra ZoneAlarm 6.1 til 6.5 på en laptop som også kjører Norton AV, og etter restart frøs maskinen fullstendig like etter at desktop'en hadde dukket opp. Jeg regnet med at jeg enten måtte bytte antivirus eller gå tilbake til å bruke ZA v6.1, men etter en "forced power-off" og restart startet alt som om ingenting skulle ha skjedd. Deretter var det no problems.

Så langt er det bare ZoneAlarm Pro v6.5 (på en annen PC) som har gitt meg direkte beskjed om at den la merke til at McAfee AV var installert og at det kom til å bety trøbbel.

Løsningen jeg valgte var å avinstallere McAfee og installere en trial-versjon av ZoneAlarm med AV innebygget. Anti-spyware-delen av ZoneAlarm Pro trenger jeg egentlig ikke lenger, og ZoneAlarm AV er i utgangspunktet billigere enn ZoneAlarm Pro, så det kan se ut som om det blir en happy ending.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...