Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Så mye for billig forhåndsbestilling. Oppdaget plutselig at sesong 4 var fjernet fra nettbutikken til platekompaniet, samt at ordren min var forsvunnet. Sendte en e-post til kundeservice for å forhøre meg om hva det skulle bety, og fikk dette svaret:

Hei.

Denne har blitt utsatt på ubestemt tid, og kommer trolig ikke før i 2008.

Alle forhåndsbestillinger ble kansellert, da man ikke viste[sic] når varen ville komme.

Beklager om du ikke har blitt informert om dette.

Fint at jeg aldri ble informert om dette...

Endret av Porki
Skrevet
Jeg glemte helt siste episode som ble sendt på TVnorge. Irriterer meg villt. :(

9612180[/snapback]

Du kan laste ned vettu ;)

9618326[/snapback]

"7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt."

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kom til å tenke på en ting. Screenwriter-streiken i USA ser jo ikke ut til å ta slutt med det første, så dette må jo nødvendigvis få meget negative konsekvenser for OTH. Selv om de kanskje kan ha hatt tid til å utarbeide manus til et par-tre episoder før streiken satt inn, vil det være umulig å påbegynne en ny sesong slik situasjonen er i dag.

Hvem vet hvor lang tid streiken vil ta, og OTH er som kjent avhengig av å få det nye konseptet i gang så fort som mulig, før fan-skaren mister interessen.

Henger serien i en tynn tråd, mon tro?

Skrevet
One Tree Hill 12 episodes have been completed. Will return on January 8th with a full night of new episodes..
fra wikipedia.org

får håpe streiken tar slutt snart... har virkelig gleda meg til denne serien starter.... og håper ikke på så lange pauser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...