Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Igår da jeg var i ZG med guildet begynte jeg å lure hvorfor raid lederen var så taus og etter første boss var drept begynte jeg å lure enda mer siden jeg ikke så noe av loot'et. For å gå rett på sak; Jeg ser ikke hva raid leder sier, ser hva raid medlemmene/deltakerne sier men ikke hva raid leder sier (detter er da i /ra ). Jeg har ikke peiling på hva problemet kan være så jeg legger ved et bilde som viser hvilke addons jeg bruker. Hvis du har noe peiling på hva som kan være galt, vær så snill gi lyd.
Mats1988 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg måtte laste ned en nyere versjon av CTraid for at det skulle funke.
Walts Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 og du må fjerne confab, det gjør så du ikke ser raid leader message og warning
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Jeg måtte laste ned en nyere versjon av CTraid for at det skulle funke. 6379239[/snapback] har CT_RA 1.538
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 og du må fjerne confab, det gjør så du ikke ser raid leader message og warning 6379256[/snapback] Skal teste det ut nå
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 (endret) Tuusen takk til alle som svarte!! Confab var synderen! EDIT: Finnes det et alternativ/ny versjon av Confab?? Endret 25. juni 2006 av heanwi
nazrm Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Tuusen takk til alle som svarte!!Confab var synderen! EDIT: Finnes det et alternativ/ny versjon av Confab?? 6379305[/snapback] http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1942 ...har en option som setter editbox'en på toppen av chatframe, istedet for på bunnen.
Gjest Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Eller kanskje at [raid][leader][nazkhal]: Warriors, do go to the right corner! ikke var i samme farge som vanlig raid chat: [raid][begeluu]: ok Men samme farge som [1. General][gulfag]: Can someone help me to kill some horde in the tiger-place? Så du ikke så det siden det så ut som general og du aldri leser general. Jeg kjifter fargen på raid leader til samme som raid.
Thel Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Neida, det er confab som synder, jeg hadde samme problemet.. Men vist du går på siden til reborn UI, er det en forum-post som sier hva du kan endre på i LUA(eller hva det no heter) fila, for å få det til å funke med confab.
OlaTK Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Raid leadern vår hadde faktisk dette problemet en dag, ble frustrert når hun ikke kunne se hva hun skrev selv.
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hadde samme problemet, fryktelig irriterende. Gikk glipp av to loot-auksjoner.
Thel Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg begynte å lure først om jeg hadde gått glipp av looten, ettersom det er kun det raid-leader sir i /ra, resten foregår på TS. Ettervert fikset jeg en midlertidig løsning der jeg fikk en venn til å whispre meg hva som droppet.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Jeg begynte å lure først om jeg hadde gått glipp av looten, ettersom det er kun det raid-leader sir i /ra, resten foregår på TS. Ettervert fikset jeg en midlertidig løsning der jeg fikk en venn til å whispre meg hva som droppet. 6393690[/snapback] Slik gjorde jeg også det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå