Gå til innhold

LFG er fucked. Hvordan skal jeg ta dongeons da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

LFG er fucked. Hvordan skal jeg ta dongeons da?

Det er det jeg lurer på.

Ingen svarer når jeg spør på LFG lenger.. virker som kanalen er helt død.

Hørt at alle bruker ikke LFG lenger, men det stinker jo.

Hjelp! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min server brukes den mye til chat, men det er mange som leter etter grupper også. Har vært i Uldaman og ZF i det siste, og har fått eller laget gruppe på under 10 min. ;)

Synes det er en god idê, men den burde egentlig ikke bli missbrukt. :)

Skrevet

Jeg har /leave'a LFG channelen jeg. Mange folk som spmmet og sånn.

Jeg vet ikke hvorfor. Hva kjedde med LFG-channel etter den nye patchen egentlig?

Skrevet
Jeg har /leave'a LFG channelen jeg. Mange folk som spmmet og sånn.

Jeg vet ikke hvorfor. Hva kjedde med LFG-channel etter den nye patchen egentlig?

6378560[/snapback]

LFG-chan ble felles uansett hvor du befinner deg.

Skrevet

LFG kanalen er blitt global, noe som er en kjempebra ide, og du får deg gruppe mye raskere. Men siden den er global, er den jo veeeldig attraktiv til å brukes som guild recruitment channel, noe vi har fått merke på min server.. :nei:

Skrevet

Utrolig mye spam på den kanalen for øyeblikket. Det jeg har gjort er å lage et nytt vindu til LFG kanalen, slik at når jeg trenger gruppe så blar jeg bare fram det vinduet.

Skrevet

Mulig det var ein god ide i teorien.. Men vi ser jo korleis den funker i praksis. I går, midt i strat ud, begynner ein 21 gnome mage å spamme som aldri før om lfg til dm.

Før det hadde det vore store diskusjoner om fotball vm, svenske nerder osv.. Utrulig irriterande. Blir nok leave /4 neste gang eg er i instance ja.

Skrevet

http://curse-gaming.com/en/wow/addons-4343-1-lfgbgone.html

This mod is designed to be a solution for those who find the global LFG channel in 1.11 to be annoying, but still want to see if someone is LFM or LFG for a certain instance.

Basically, the mod hides everything from the LFG channel until you set yourself LFG or LFM for instance(s) (by typing something like '/lfg ubrs'). Once you are LFG or LFM for an instance (you can LFG for more than one instance), the mod will start searching the LFG channel and if it finds something relevant to what you're looking for, it'll show you.

Problem solved.

Skrevet

Når Blizz lager en global LFG og ikke en global general er det ganske sannsynlig at den blir brukt som general også.

På Maelstrom realmen kan du finne grupper der, men mye spam.

Du kan jo prøve General i IF/SW.

Skrevet

/join lookingforgroup

Problemet løst:) fikk hjelp på serveren.

tusen takk til alle dere andre også

skal sjekke ut det filteret.

Skrevet
Når Blizz lager en global LFG og ikke en global general er det ganske sannsynlig at den blir brukt som general også.

På Maelstrom realmen kan du finne grupper der, men mye spam.

Du kan jo prøve General i IF/SW.

6379335[/snapback]

haha, når noen har prøvd det i general i IF/SW så har det kommet mange folk "Use LFG Channel noob" :wee:

Skrevet

Så nå kan The Barrens-chatten gå utover hele Azeroths befolkning!

Skrevet

I utgangspunktet syns jeg egentlig global LFG var en god idé, men uten noen som helst preferanser så er den verdiløs.

Sett opp en selektiv level req. for eksempel - problem solved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...