Gå til innhold

HW-Lan 06: Skal du på HW-LAN?


Skal du på HW-Lan?  

395 stemmer

  1. 1. Skal du på HW-Lan?

    • Ja
      144
    • Nei
      168
    • Vet ikke
      83


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEi! Jeg har et en klage! For ca 10 dager siden, så har jeg betalt friday to sunday ticket. å jeg fikk kviteringa i posten for 5 dager siden. Å enda står det "Venter på betaling" å nå står det; 30 min igjen før orderen kanseleres. dette er siste dagen/minuttene. Å hvorfor kan de ikke bekrefte at jeg har betalt? jeg har jo kviteringa her? ffs! Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Så lenge du har kvitteringen på at  du har betalt og konto utskrift som vise det samme kan du bare ta kopi å sende det til partyticket og spørre hva som er galt hos de, du har jo betalt så det skal ikke få uheldige kosekvenser for deg.

 

Velkommen til forumet forresten

6804023[/snapback]

 

JA MEN Så har jeg sendt 4-5 meldinger til ptn å spurt om problemet å ikke fått noe svar. å det gåkke ann å sende bilde. om du ikke har mailen dems da. å den vet ikke jeg hvor jeg får tak i. har lett på siden men finner ikke.

Lenke til kommentar

faens dritt!1 For ei stund sia så jeg på ei liste, der sto det at Buskerud har høstferie i uke 41. Nå har jeg nettopp fått vite at vi hat det i uke 40.

Møkk

 

Da blir det sikkert ikke no lan..

 

 

åååh..

 

edit: så nå at lanet er i ule 40 :dontgetit: Skulle ikke det være i uke 41 da?

Vel, da funker det alikevel da :)

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Noe er jo åpenbart galt, er det bare deg dette har skjedd med?

6804258[/snapback]

Fikk ikke kvitering engang jeg ....

Plutslig ble det borte under bestilling og etter det har jeg ikke tørt og prøve og bestille en gang til da jeg ikke har råd til å betale for to bilettet ...

 

Neste gang for dere finne noen andre til å selge bilettene for dere eller gjøre det selv ellers er ikke jeg sikker på om jeg gidder neste gang !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...