Ingeniørstudent Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Har nylig blitt rank 8 og skal på ferie om en uke. blir da borte i ca. 2,5 uker. Gc går ut neste torsdag tror jeg og lurer da på om man mister honor når man man ikke har gc. Har hørt noe om at man mister 25 % progress hver uke man ikke har HK. Så derfor tenkte jeg å ikke kjøpe nytt gc så jeg ikke mista progress. Så blir rank'en stående hvis jeg ikke har gamecard ?
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 nei, du mister rank så lenge du ikke PvPer. Om du har gamecard, prepaid tid eller suspended account har ingenting å si. du kan spille aktivt og fremdeles miste rank, så lenge du ikke PVPer...
Ingeniørstudent Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 ok...men hvis det f.eks ikke var mulig å få kjøpt nytt gamecard, at butikkene var utsolgt ol. da ville det ha vært litt dumt å miste rank når man ikke har spilletid. Bare et eksempel.
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jepp, men slik er det. Det er jo alltids VISA/Mastercard
Dʋgɢtung Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 ok...men hvis det f.eks ikke var mulig å få kjøpt nytt gamecard, at butikkene var utsolgt ol. da ville det ha vært litt dumt å miste rank når man ikke har spilletid. Bare et eksempel. 6373319[/snapback] Det er som MrLee sier, ikke mulig. Og det ville sikkert blitt misbrukt av folk hvis det var mulig. Er ikke vanskelig å se for seg en rank 14 som "legger opp" på topp fordi han ikke vil kjøpe et nytt GC, for så å ødelegge for x antall tusen mennesker på serveren som aldri kan nå rank 14 fordi han allerede har okkupert den. Det sier seg vel egentlig selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå