KeyanZa Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 hey, jeg leter etter et bra unzipp program, som er bra og enkelt å bruke, noen som har noe slikt?
Theoneask Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Winrar er gratis og bra. Ellers er eit anna program winzip. Husker ikkje heilt om det berre er gratis i ein test periode.
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bruker sjølv dette programmet! Tar det meste, og er gratis!
Registrert Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Drit i alt annet: WINRAR Ingen over ingen ved siden av, trial versjon eller ikke, PM for info om trial;) Hva er det winrar ikke kan?
valentino Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Innebygd i WinXp er det programvare som gjør at man kan pakke opp zip filer. Andre gode programmer jeg vet om er: WinZip. Gratis en periode, og etter den perioden skjer ikke noe annet enn at ett vindu kommer opp og minner deg på hvor lenge du har hatt programmet. (når du åpner det) WinRar. samme som over. WinAce. Samme som over. De to siste leser det meste av pakkede filer. ISO, ARJ, Zip, Rar, Ace, og mange fler. Endret 23. juni 2006 av valentino
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Daemon kan åpne rar-filer og deretter kan du kopiere dem!
themanfrom Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Både WinRAR og WinZip er testversjoner, men disse kan brukes ETTER at tiden er gått ut, ikke spør meg hvorfor.
Markaren Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 WinRar lastes ned her: http://www.rarlab.com/download.htm WinRar versjon 3.51
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bruker sjølv dette programmet!Tar det meste, og er gratis! 6369278[/snapback] 7-zip. Open Source og bedre komprimering enn RAR/ZIP selv om det har lite å si. Det viktige er at den kan pakke ut de fleste andre formater... og er OS.
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har prøvd veldig mange pakkeprogram, men jeg vender alltid tilbake til WinRAR. Den kan brukes gratis uten problemm, du får bare ei melding i oppstarten etter 40 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå