Gå til innhold

hvordan går det i Naxx?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og guilden min har for det meste bare prøvd ut de forskjellige wing'ene. Gøyalt. :)

Har prøvd oss på 2 bosser, Anub'Rekhan og Instructor Razuvious.

EDIT: skriveleif

Endret av nazrm
Skrevet (endret)
Noen (borked) drepte også Anub'Rekhan ista..

drops: ring med +51 healing, quest for bracer og ateish-bit..

6364272[/snapback]

vi er på Instructor Razuvious fått han til 33%.

Glamour har tatt Anub'Rekhan, Grand Widow Faerlina, alerede

skjønner ikke hvorfor jeg quote den post btw:S

Endret av wailer
Skrevet

Var nettopp nede hos en kompis fra Imbalanced guildet på Neptulon, og kikket litt på når de prøvde seg på den tredje bossen i Death Knight Wing. Husker ikke hva han heter, men han spawnet ca. 10 skjelett mobs som de drev og AoE'et. På tredje forsøket fikk de ned den første bølgen, men den andre bølget ble for hard. Etter det beveget de seg mot Abomination Wing.

Skrevet
Var nettopp nede hos en kompis fra Imbalanced guildet på Neptulon, og kikket litt på når de prøvde seg på den tredje bossen i Death Knight Wing. Husker ikke hva han heter, men han spawnet ca. 10 skjelett mobs som de drev og AoE'et. På tredje forsøket fikk de ned den første bølgen, men den andre bølget ble for hard. Etter det beveget de seg mot Abomination Wing.

6364613[/snapback]

Det er vel Noth the Plaguebringer du snakker om, i Necro Wing. Siste og tredje boss i Deathknight Wing er The four Horsemen.

Skrevet (endret)

Ja såklart. Er litt forvirret når det gjelder alle de forskjellige vingene :) Han sa de hadde tatt to bosser tidligere og jeg vet at den ene er Instructor Razuvious, så må være derfor jeg trodde det var i Deathknight Wing.

Endret av Scarface^
Skrevet

Anub'Rekhan og Instructor Razuvious nede. Lekt litt med Noth the Plaguebringer og Patchwerk, men hadde for lite warrs til Noth. Er det fler som har problemer med oppmøte etc. pga. sommerferier osv? Vi har lissom 36 i raidet til tider. Sommer ftl

Skrevet

Anub'Rekhan nede her, skal prøve Instructor i dag, må bare skaffe spell-hit deler til prestene våre..

drops:

Cryptfiend Silk Cloak (gikk til en warrior)

Desecrated Bracers for rogue/warr (gikk til rogue)

Ateish-del (1/40, yay)

Serverfirst btw :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...