propers404 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Noen som vet hvordan jeg får vekk det?? Kjører 1280x1024 på min 17" viewsonic for det gir best oppløsning Det lagger i singleplay også Takk på forhånd
quakie Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 For ordens skyld, her er hans spec: Prosessor : Intel Pentium D 820 2.8 GHz Dual-Core Minne : 2 GB RAM Harddisk : 320 GB Seriell ATA DVD±RW (+R dobbeltlag) Skjermkort : ATI RADEON X600 512MB PCI-E Nettverkkort : Integrert 10/100/1000Mbit Porter: 1 x seriell, 1 x parallell, 6 x USB 2.0, 9 i 1-kortleser Lydkort : 5.1 Surround Kabinett : Minitower Programvare : Microsoft Windows XP Home Edition Skjerm: ViewSonic 17" VX724 3ms Det "lagger" ikke i SP, men hakker . Ontopic: Installert nyesye patch?
Steina Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg vil tro det HAKKER, ikke LAGGER siden det gjør det i singleplayer også. Lagger er når du hopper frem og tilbake på grunn av høy PING. Hakker er når du hakker deg frem, altså du ikke ser alle bildene pga lav FPS. (Frames per secound) Oppløsningen og grafikk-instillingene i spillet må stilles etter hva PC'n din takler. Prøv å skru ned til oppløsning 1024x768 eller 800x600, samt sette ned andre grafikk-instillinger til du kjenner det begynner å gå glatt.
Nauz Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg vil tro det HAKKER, ikke LAGGER siden det gjør det i singleplayer også. Lagger er når du hopper frem og tilbake på grunn av høy PING. Hakker er når du hakker deg frem, altså du ikke ser alle bildene pga lav FPS. (Frames per secound) Oppløsningen og grafikk-instillingene i spillet må stilles etter hva PC'n din takler. Prøv å skru ned til oppløsning 1024x768 eller 800x600, samt sette ned andre grafikk-instillinger til du kjenner det begynner å gå glatt. 6362119[/snapback] Prøv å sett ned grafikken litt, Og sjekk at lyd instillingene er" riktig".. eks at den ikke står på "EAX" Hvis ikke lydkortet ditt støtter det, det var årsaken til lagg på pc en min for en stund siden( bf vieatnam det og) og så klart, sjekk åssen ping en din er... Endret 22. juni 2006 av mr.nauz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå