Gå til innhold

Nyhet: W810i kommer i hvitt


Anbefalte innlegg

Jeg regner vel også med at når dette er en ekslusiv utgave at knirking er et fremmedord. Alt annet blir for dumt.

6368149[/snapback]

Er dette virkelig en eksklusiv utgave? Er vel bare en ny farge.. SE har flere ganger før lansert nye farger på ulike mobiler etterhvert, og disse har vel hatt nøyaktig lik kvalitet som de andre fargene.

 

Kan ikke snakk om knirking på W810i med K750i-referanser. Har selv K750i og den er en helt annen historie enn W810i. Den er ingenting i forhold.

Ja, W810i'en jeg prøvde var mye mye bedre enn min gamle K750i, men fortsatt knirking i menytasten. Personlig synes jeg dette er mye mye mer irriterende enn f.eks. en millimeter slark i en slider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke snakk om knirking på W810i med K750i-referanser. Har selv K750i og den er en helt annen historie enn W810i. Den er ingenting i forhold.

Ja, W810i'en jeg prøvde var mye mye bedre enn min gamle K750i, men fortsatt knirking i menytasten. Personlig synes jeg dette er mye mye mer irriterende enn f.eks. en millimeter slark i en slider.

6368245[/snapback]

Vi snakker om selve blatasten eller tastene generelt?

 

De W810i jeg har kjent på har det ikke vært noen form for knirking, kun en bråkete blatast - altså ikke knirk, men tastestøy. Om jeg skulle velge mellom en slarkete 6280 eller en W810i med bråkete blatast ville valget falt på det siste.

Lenke til kommentar
Vi snakker om selve blatasten eller tastene generelt?

Tror faktisk jeg bare har prøvd blatasten og menytastene på W810i, og blatasten knirket ja. Jeg snakker ikke om normalt støy, altså "klikk" som kommer når man taster vanlig, men rene knirkelyder som man og merker i fingeren.

 

Om jeg skulle velge mellom en slarkete 6280 eller en W810i med bråkete blatast ville valget falt på det siste.

Fullt lov å være uenig ja :)

Lenke til kommentar
, hva da med Razr, og nokia 8800?!?

Det er dyrt det...

(uten sammenlikning forøvrig)

Husk på at disse to modellene skiller seg mye mer ut enn en w8x0/k750 som er i hende på annenhver person man møter på gata.

 

Jeg regner med du vet at det er store forskjeller i målgruppene på SE sine modeller og Nokia og Motorolas 8-serie og Razr (Sistnevnte er såpass gammel og har derfor en lavere pris nå). Mens de fleste SE modeller er beregnet for massesalg, noe de gjør svært bra, er de to andre beregnet på personer som vil skille seg ut og vise at man har stor lommebok. Jeg kjenner en person som kjøper slike telefoner nettopp pga høy pris, og driter i 3G, mp3 kamera osv.

Dessuten er kvaliteten på de to sistnevnte telefonene over alt du finner på det norske markedet.

Lenke til kommentar
Jeg regner med du vet at det er store forskjeller i målgruppene på SE sine modeller og Nokia og Motorolas 8-serie og Razr

 

Selvsagt, men jeg vet også at "hypen" og markedsføringen av W serien til SE, gjør, eller har gjort at den er ettertraktet, og er anset som litt prestisje mobil kontra den mer folkelige profilen til 6233.

:)

Bare se på ipod, jeg har en selv, ikke imponerende i det hele tatt, bortsett fra design, dette kan man ta seg grundig betalt for.

8 av 10 kjøper mobil for de liker designet, eller pga markedsføringen.

Bare ta en mobil som N80 f.eks, et produkt for massene, dvs i salgs tall, men mobilens spesifikasjoner er det ikke.

Er svært få som trenger slike spesifikasjoner i hverdagen.

Men de kjøper den pga design og pris, og ikke minst merkenavn.

Merkenavn til nokia er ekstremt bra, markedsføringen dems også.

 

Er dette virkelig en eksklusiv utgave? Er vel bare en ny farge

 

Den blir anset slik for det blir laget et mindre antall av denne fargen, derav høyere pris.

Veldig vanlig og enkelt, se bare på hvit PSP f.eks, eller fra tiden hvor T610 var populær, alle hadde alufargen, og rød versjon spesielt var dyrere og mer sjelden.

;)

 

Så at de kan ta seg bedre betalt for den hvite, selvsagt, og at den kommer til å selge bra - tviler ikke!

 

W810i er nok overvurdert, og design er smaksak. Tror nok det er mange som er enige med meg i at 6233 klart er finest, og W810i gir jo ikke akkurat et kvalitetsinntrykk med sine knirkende knapper.

 

edit: Iopy, selvfølgelig koster design penger, og spesielt materialvalg. W810i er knirkete og i plast, 6233 vet jeg ikke om knirker men kommer og i rustfritt stål. Ikke prøv deg på å si at W810i kan koste mer pga høyere designkostnader da
.

 

Men kamera f.eks er betydelig bedre i W810 enn i 6233, så selv om mobilens teknologi er et år gammel, kan jeg ikke bli spesielt imponert over 6233...

 

Du nevner knirk, har W810 selv, ikke noe knirk i denne, mht 6233 aner jeg ikke, men sett i litt historisk lys, har vel ikke akkurat SE vært kjent for å lage mobiler med lavere kvalitet enn nokia, snarere tvert om!

;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...