Gå til innhold

Americas Army - Punk Buster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg harlastet ned Americas Army. Har gjort mesteparten av treningene og vil nå gjerne prøve på noe annet. Men når jeg prøver å melde meg på "deployments" kommer det alltid opp "this server requires that PunkBuster be enabled"

Hve er Punk Buster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger inn et spørsmål til i tråden jeg. Når man skal klare hinderløypa i treningsfasen på en viss tid, hva gjør jeg etter at jeg har løpt den ferdig? Hvis jeg fortsetter ut mot skogen blåser han mannen i en fløyte, men hvis jeg står stille etter siste hinder til tiden går ut har jeg feilet. Hjelp? :)

Skrevet

Gå i rett felt. ;)

VTW: Som allerede nevnt er Punkbuster et lite program som forhindrer (så godt det kan) multiplayer-cheats og cracks.

Du kan laste det ned på www.evenbalance.com (bare velg America's Army). :)

Skrevet
Nei, jeg mener å huske at man må laste det ned. Avhukingen er grå (altså at man ikke kan trykke på den) før man har lastet det ned. Var i allefall slik da jeg skaffet spillet.

6360492[/snapback]

Ja, ok. Men, det var ikke sånn når jeg skaffet meg det.

Skrevet

Du får valg under installasjonen av America's Army om du vil installere Punkbuster eller ikke.

En standard installasjon har med Punkbuster.

Det er bare å gå innpå Deployment --> Internet, og huke av "Enable Punkbuster".

Siden det er første gang du har installert spillet, så er Punkbuster veldig utdatert.

Denne må oppdateres før du kan starte å spille, og det gjør den automatisk når du kommer inn på en server, men dette går _TREGT_

Siden det er store oppdateringer første gangen, så anbefaler jeg deg å laste ned PBSetup.exe og oppdaterer manuelt fra desktop.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...