Gå til innhold

Krigen mot The Scourge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Regner med det var flere enn meg som ble litt forvirret nå man logget inn etter patchingen. Den evigvarende spammingen på LFG channel hjalp ikke akkurat..

"What the fux is that thang hangin in teh sky??+"

Etter litt spaning rundt omkring fant jeg ut at det var krig på gang, og jeg dro til Eastern Plaugelands for å tjene min plikt, etter litt kriging i Stormwinds gater.. Oppe i EPL ble jeg møtt av en hærskare av folk som tydeligvis hadde tenkt det samme som meg. Her var det selvfølgelig litt knuffing mellom alliance og horde, men det var ikke noe Argent Dawn-vaktene kunne fikse. Hundrevis av folk hadde samlet seg inne i kapellet, men det var bare toppen av isberget. Etter å endelig ha mottatt noen quests skulle jeg ute å fighte litt. Når jeg endelig fant en av disse greiene hvor de tingene spawner sto det allerede hundrevis av folk klare til å ganke det som var å ganke. Jeg ga opp å dro hjem til IF..

Hva er det meningen vi skal gjøre? Det finnes jo flere steder hvor krigen pågår, men hva leder dette til? Kommer det hele til å ende i et eneste stort slag?

Alt dette står sikkert forklart en eller annen plass, men jeg har nok oversett det..

edit: Spiller på Silvermoon btw..

post-59744-1150925521_thumb.jpg

Endret av Armageddon
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var litt folk i EPL på Kazzak også i dag. Fikk ikke gjort så mye nei.

post-22560-1150927350_thumb.jpg

Skrevet

jeg hadde det jæklig gøy med eventen. Guilden min, vi hadde et stort raid og vi fjernet Skull-ikonet fra Ashzara og Tanaris. det kom litt allis, men vi eide de for vi var mange flere.

Var dritgøy. Og 6k rep

Skrevet

Jeg gav opp LHC når jeg skulle snakke med den NPCen som skulle gi meg questen for å samle inn Bone Fragments. I steden for å høyreklikke på NPCen så kom jeg i skade for å høyreklikke på en svær, feit, sidræva Nihilum-ku - og nevnte NPC knoller meg for 5.4k skade. Hit, ikke crit, må vite.

Skrevet
Jeg gav opp LHC når jeg skulle snakke med den NPCen som skulle gi meg questen for å samle inn Bone Fragments. I steden for å høyreklikke på NPCen så kom jeg i skade for å høyreklikke på en svær, feit, sidræva Nihilum-ku - og nevnte NPC knoller meg for 5.4k skade. Hit, ikke crit, må vite.

6357779[/snapback]

Hehe, det skjedde med meg også. Ellers var det ikke noen problemer though, litt lagg i begynnelsen bare. :)

PVE > all

Skrevet

145319856938567252454 folk sto på, inni og rundt attunement questgivern, så det var umulig å targete hu uten å right clicke på feil person... (Les: Alliance)

Skrevet

6357779[/snapback]

Bearform + Firewater = Nesten umulig for folk (spesielt av den motsatt faction) å snakke med gnome/dwarf questgivere. :)

Gjorde dette med 2 andre druider med bankerne I Ironforge med stor suksess. ;)

Skrevet
145319856938567252454 folk sto på, inni og rundt attunement questgivern, så det var umulig å targete hu uten å right clicke på feil person... (Les: Alliance)

6358028[/snapback]

Assist target ftw! :whistle:

Skrevet

6358028[/snapback]

6358797[/snapback]

Do tell me, åssen får du så snakka med NPCen?

Skrevet

en ganske enkel måte er vel å trykke på tasten "v" så du ser alle navn i en slags rute. Hvis du får dobbeltklikka (med venstre musetatst) i den ruta vil du få snakka med NPC'en, dermed er du ikke i fare for å attacke andre spillere.

Skrevet
Light's Hope Chapel for 2 min siden..

6357241[/snapback]

Haha, så fantastisk. Jeg er paladinen nede til venstre. :D

6359631[/snapback]

hehe..jævlig bra! Har funnet ut at EPL er den verste plassen å gjøre disse questene på.. Om man drar til Winterspring, er det mindre folk der. Men krigen forflytter seg jo hele tiden.. Blir litt irriterende i lengden..

Skrevet

6358028[/snapback]

6358797[/snapback]

Do tell me, åssen får du så snakka med NPCen?

6359683[/snapback]

Du har en knapp på tastaturet ditt som er høyreklikk. Mellom Windowsknappen og ctrl-knappen på høyre side av tastaturet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...