Brian Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hallo. Jeg lurte på en ting om de våpnene du kan unlocke. Lurer på hvorfor jeg ikke kan unlocke det andre våpenet på de forskjellige kitene. Kan unlocke bare de første våpnene på alle kitene, men jeg har sett folk med lavere rank og poeng enn meg med de våpnene. Utrolig gørr, fordi jeg har for eksempel lyst til å unlocke det andre våpenet på support, men fordi jeg ikke har unlocka det første våpenet på engineer enda, så må jeg unlocke det først. Har stats noe å si om det? eller er bare spillet mitt fucka?
PsychoDevil98 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det har noe med kjøp av expension pack å gjøre. For å få disse unlockene må du kjøpe tilleggspakken Special Forces, som lar deg bruke våpnene både på vanlige og SF servere, som forøvrig er helt idiotisk spør du meg
Brian Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det har noe med kjøp av expension pack å gjøre. For å få disse unlockene må du kjøpe tilleggspakken Special Forces, som lar deg bruke våpnene både på vanlige og SF servere, som forøvrig er helt idiotisk spør du meg 6356641[/snapback] Typisk EA det, teit at vi som spiller vanlig battlefield ikke kan få disse også. URETTFERDIG!!
Steina Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Er det virkelig slik en stor sak, så drep noen med det kit'et dere ønsker, så bytter dere bare til det? Eventuelt kjøper den expansion-pakken for en hundrings.
iDude Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det har noe med kjøp av expension pack å gjøre. For å få disse unlockene må du kjøpe tilleggspakken Special Forces, som lar deg bruke våpnene både på vanlige og SF servere, som forøvrig er helt idiotisk spør du meg 6356641[/snapback] Om du kjenner noen som har SF installert, så trenger du bare å spille et par runder special forces hos vedkommende (husk å logge inn med din egen bf2-konto). Etter å ha spilt noen runder burde det strømme inn med unlocks.
Smooth Ceiling Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 SF koster under £15 fra Play.com, og da får du det jo på CD. Ellers kan du vel kjøpe og laste det ned fra utgiveren for enda mindre penger? Såvidt jeg vet kan en det med andre expansions for BF2 ihvertfall. Som ibrotha sa, trenger du også bare å spille på PCen til noen som har SF, så vil du få unlockene uten å måtte kjøpe SF selv. Folk klager over at EA er så dårlig og alt det der, men de kunne sikkert funnet en måte å gjøre dette umulig hvis de gikk inn for det, så jeg synes det er bra at det fungerer slik. Har forøvrig så dårlige skills selv at unlocks er det aller siste jeg bekymrer meg om Som medic skal jeg ikke nevne min K/D ratio, men det interesserer meg midt bak uansett.
SWAT dude... Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hva skal man egentlig med unlocks? syntes bare det er feigt. dessuten er ak 101 mye bedere enn alle unlocksa!
osmoen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hva skal man egentlig med unlocks? syntes bare det er feigt. dessuten er ak 101 mye bedere enn alle unlocksa! 6360561[/snapback] Hadde bare disse AK-ene vært tilgjengelig for AT m.fl...
Mort1_s Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 men hør nå.... jeg fikk nettopp first sergeant. det betyr at jeg nå kan velge en ny unlock. og JA jeg er keen på en unlock fra SF. skjønner at du må ha SF og alt det der MEN men men..!! hvis jeg kjøper SF, vil jeg da bare kunne unlocke et nytt våpen? eller kan man unlocke mange flere fordi jeg allerede har høy grad og unlocksystemet i SF er annerledes??
iDude Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 MEN men men..!! hvis jeg kjøper SF, vil jeg da bare kunne unlocke et nytt våpen? eller kan man unlocke mange flere fordi jeg allerede har høy grad og unlocksystemet i SF er annerledes?? 6362580[/snapback] Du får en ekstra unlock for hver unlock du allerede har i "vanlig" bf2... Her er en liste over de nye våpnene i SFhttp://wiki.bf2s.com/weapons#unlocks
Mort1_s Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 MEN men men..!! hvis jeg kjøper SF, vil jeg da bare kunne unlocke et nytt våpen? eller kan man unlocke mange flere fordi jeg allerede har høy grad og unlocksystemet i SF er annerledes?? 6362580[/snapback] Du får en ekstra unlock for hver unlock du allerede har i "vanlig" bf2... Her er en liste over de nye våpnene i SFhttp://wiki.bf2s.com/weapons#unlocks 6362695[/snapback] oooh nice.. det må jeg få til på en eller annen måte.. er short med cash så kanke kjøpe SF enda( har en følelse av at ikke så mange spiller det lenger?? ), ellrs kjenner jeg ingen andre med SF så jeg kan unlocke dem.. kjipt.. jejee takk for svar!da vet jeg hva som må gjøres
MrLee Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 jeg kan unlocke for folk om de tør oppgi passord på sine BF2 accounts...
iqlizer Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Unlocks SUGER jo. Da har du jo ingen "skills" med standar våpnene til de forskjellige laga. Da kan du jo ikke eie, så...hold deg unna unlocks
osmoen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Unlocks SUGER jo.Da har du jo ingen "skills" med standar våpnene til de forskjellige laga. Da kan du jo ikke eie, så...hold deg unna unlocks 6363121[/snapback] Og vitsen med å ha ferdigheter kun ved bruk av standardvåpen for publicspillere er? Det å prestere å si at unlocks suger fordi det ikke er i bruk i kamper er... vel. Noen standardvåpen er ålreite, men det er også flott å ha muligheten til å kunne variere våpenvalget noe.
TheDarkListener Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det eneste våpenet som dreper public er jo claymores uansett, selv om g36e fyrer av 3 hodesøkende kuler pr trykk, vinner jeg de aller fleste duellene. Hadde folk brukt ak og m16 hadde jeg vunnet så og si alle. Selv synes jeg ikke det er noen særlig utfordring i unlocks, samtidig vil det ødelegge aimen min med ak og m16. Ikke det at jeg spiller public noe særlig lenger da. Dao-12 er ganske morsom, men smgene er såpass svake at de må pracces mye med.
iqlizer Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Unlocks SUGER jo.Da har du jo ingen "skills" med standar våpnene til de forskjellige laga. Da kan du jo ikke eie, så...hold deg unna unlocks 6363121[/snapback] Og vitsen med å ha ferdigheter kun ved bruk av standardvåpen for publicspillere er? Det å prestere å si at unlocks suger fordi det ikke er i bruk i kamper er... vel. Noen standardvåpen er ålreite, men det er også flott å ha muligheten til å kunne variere våpenvalget noe. 6363619[/snapback] Tenkte nå helst på erfaring i clan kamper jeg da...
MrLee Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 (endret) ikke alle spiller Clans. Det virker som at ikke alle klanspillere forstår dette.. Endret 23. juni 2006 av MrLee
Vice Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 hva skal man egentlig med unlocks? syntes bare det er feigt. dessuten er ak 101 mye bedere enn alle unlocksa! 6360561[/snapback] Og nøyaktig hva er det som er feigt med å bruke et dårligere våpen? I følge utsagnet ditt er det du selv som er feig ved at du bruker AK101, som jo er et mye bedre våpen?
Steina Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det som er mongoloid er at det er bare ÉTT våpen i BF2 som har flashbang's. Hvorfor i all verden har de med FLASH om det kun skal være ÉTT våpen som har det? Heldigvis sier jeg at det bare er ett våpen som har det, for jeg HATER flash i BF2. Men det er uansett litt lattelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå