Gå til innhold

kulaste kabinett i verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lover det bildet der er photoshopa så jævelig! falt for trikset da jeg kjøpte et premodda kabis en gang i tiden, fronten er garantert av plast og det ser ikke halvparten så bra ut IRL!

Skrevet

Et lian li med "pen" styling er vel det peneste man får innen pc kabinetter.

Pen stylig = Katoder i samme farge, vindu osv, ikke en haug av juletrelys i alle farger, vifte griller som lyser, stygge klistremerker osv!

Skrevet

Pen stylig = Katoder i samme farge, vindu osv, ikke en haug av juletrelys i alle farger, vifte griller som lyser, stygge klistremerker osv!

6379285[/snapback]

helt enig, men det blir veldig fint med blått og grønt og :love:

Skrevet

6379285[/snapback]

helt enig, men det blir veldig fint med blått og grønt og :love:

6379293[/snapback]

Det er mulig, har selv lilla katoder + en blå vifte, og syntes ikke det ødelegger for mye.. men man får jo kjøpt katoder med 3 forskjellige farger osv, det er IKKE noe pent, det er min mening i hvertfall!

Skrevet (endret)

kjøpte alle lysene som var til utstilling på tg på 3dfxcool-standen, og kan underskrive på at de ikke er noe pene...hehe (samtidig, i 3 forskjellige farger)

Endret av .com
Skrevet

pcv880a_org.jpg

Ingen over, under, foran, bak eller på noen av de andre sidene :D

Ser fantastiks ut, enda bedre i virkeligheten en på bilder, og er proppfullt med smarte løsninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...