Gå til innhold

hva er best av shaman og pala?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en av tinga shamans gjør som er bra i WSG.. Så du burde vurdere å ha hvertfall en shaman defender...

6352908[/snapback]

Vi kjører guild-fixes og vi har få shamaner. I tillegg har vi et køsystem der balanse blir oversett av hvem som var først. Litt kjedelig noen ganger, men det er flott når det gjelder deg selv :p . Uansett setter jeg en ekstra dps'er eller healer over shamanen. Purge alene er ikke verdt en spot imo.

Skrevet (endret)
Det er en av tinga shamans gjør som er bra i WSG.. Så du burde vurdere å ha hvertfall en shaman defender...

6352908[/snapback]

Vi kjører guild-fixes og vi har få shamaner. I tillegg har vi et køsystem der balanse blir oversett av hvem som var først. Litt kjedelig noen ganger, men det er flott når det gjelder deg selv :p . Uansett setter jeg en ekstra dps'er eller healer over shamanen. Purge alene er ikke verdt en spot imo.

6352963[/snapback]

Shaman er en av de klassene som fungerer best i group pvp.

Synd at for få forstår det. Men nå er det jo slik at majoriteten ikke vet åssen man skal spille klassen sin da.

En shaman som kan spille er blant de beste ressursene til en wsg/ab group.

Purge alene er ikke verdt en spot imo.

Har aldri hørt noen kalle en shaman for "purge-bot" men en gang må være den første? :p

Endret av Omar
Skrevet

6352908[/snapback]

6352963[/snapback]

Shaman er en av de klassene som fungerer best i group pvp.

Synd at for få forstår det. Men nå er det jo slik at majoriteten ikke vet åssen man skal spille klassen sin da.

En shaman som kan spille er blant de beste ressursene til en wsg/ab group.

Purge alene er ikke verdt en spot imo.

Har aldri hørt noen kalle en shaman for "purge-bot" men en gang må være den første? :p

6352993[/snapback]

Helt enig.

Skrevet (endret)

Altså shamaner er sinnsyke defenders i WSG. Vi har f.eks earthbind, som AoE slower alle faens alliance, i tillegg som jeg sa, har vi purge som kan ta bort f.eks både Shield + Fortitude på en priest = myyye mindre health. Vi har stoneclaw totem som aggroer de fleste pets. Frost shock som instant slower folk i 6 sec (?). Earth Shock [rank 1] funker strålende bare for å interrupte spells, f.eks fear eller molyporph. Det er ganske villt hvordan shamans kan stoppe folk i gå dit de vil. Attackers er vi ikke like bra som, men vi kan jo fortsatt slowe folk, så vi lett kan springe tilbake til basen vår med alliance flagget i hånda.

Endret av BadBeer
Skrevet

Når jeg tar meg en tur i WSG (som restro shaman) pleier jeg være backup for flaggbærern som gjerne er en mage eller en druid. Jogger lett bak flaggbærer og dropper earthbind totem og healer. Det hender noen alliance spillere blir lettere irritert på meg, men vi får som regel flag cap :thumbup:

Skrevet
Åh, skulle betalt store summer for å erstattet paladin med shamans i BG (er alliance hunter). Å få et frost shock i kroppen når du akuratt har freezetrappet en warrior som du skal aimedshotte er grunnen til at tastaturet mitt er ganske sarvet for øyeblikket.

6351405[/snapback]

Å nei, du. Det er ikke værre enn den evigvarende stunnen til en paladin. :mad:

Skrevet

De er det jeg vil kalle like god. de har forskjellige bruksområder. paladins er de beste combat healere du kan få tak i og spesielt når alliance faktisk velger å bruke dem som combat healers. shamans kan gjøre insane damage og kan heale MEN tåler %&%#¤& lite.

spiller shammy.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Jeg er glad jeg er horde for å å si det sånn. Shamans i gruppen er noe av det beste som er.

Hadde lett valgt shamans foran paladins i WSG og AB. De som spiller shamans og kan rollen sin er virkelig seige å ta livet av.

Og totems til shamans er jo bare så hat, husker det fra alliance tiden.

Er det noe mer som erget hos var det 9805343048 totems rundt omkring.

Skrevet
Blessings på flagbærer i WSG.

6352841[/snapback]

Purge.

Til trådstarter:

Shaman er _langt_ bedre i pvp, mens pally er bedre i pve.

(jeg er både horde og alliance for the record).

Skrevet (endret)

min mening er shaman jeg syns pala bare er lattelige skader lite og tåler og bobler seg opp masse. men man kommer ingen vei vis man er en stein for og si det på den måten ..

til trådstarter hvorfor spør du om hva som er best.- det er ingen som er best hadde enkelte klasser vert bedre en andre ville mye av poenget i spillet vert borte.

Endret av neoman
Skrevet

I et premade team så eier en paladin en shaman. En paladin kan holde seg og laget sitt i livet evig lenge. Noe som gjøre det umulig å TAGGE flagg (AB).

Bare les, de har et shield. Som gjør at de kan healer ihvertfall 2 heales + lay on hands. De har gode buffs. De kan stunlocke verre en en rogue (rett build, og skills)

shield, heale flag carrier. FEIGT!

Selfølgelig blessing of freedom. 10 sekunders cooldown eller noe. Og buffen varer 10 sekunder. Ikke helt sikker, men det er ikke langt unna. Det er helt vilt! Selfølgelig finnes det dårlige paladins som flyr rundt med 2 hands og blir skam eid. Men de, som går rundt med shield og 1 hander. Gjerne i rompa på 2 warriors. Forferdelig..

Jeg husker jeg møtte en alliance premade. Hvor jeg red opp til lumber mill. Her var det 2 warriors, 1 paladin og 1 frost mage (ice block) Vi var 7+ stykker som angrep. Aldri sett noen blitt eid så hardt.

Og paladin som bare spam healer warrior (gjennom skjold) er noe av det mest irriterende som er.

Nei, en godt spilt paladin > shaman. Både i pvp og pve. Eneste som shaman gjør bedre. Er å deale damage.Burst damage ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...