timmya Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hva er meningen å åpne migrate port fra burning blade til den andre serveren?! så nå har blizzard opna 2 nye migrate porta til burnin blade. hva er poenget?! Endret 21. juni 2006 av timmya
=-Evensen-= Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Kanskje fordi en server ikke skal stå tom, eller fordi de andre er for fulle?
thomassit0 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 jepp.. seff. jevne ut server loaden. burning blade var vel ganske full regner jeg med.
Dʋgɢtung Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er egentlig ganske enkelt. Burning Blade var stappfull med problemer. "Alle" ville migrere vekk. Etterhvert migrerte "alle" vekk, og serveren ble tom. De måtte vel la de som ville migrere vekk, ellers ville det vært sinnsykt mange misfornøyde folk igjen på serveren. Og nå som den er tom, kan folk som vil få lov til å migrere tilbake. Det er vel akkurat på det siste punktet de har sviktet synes jeg, da det er såpass mange lowpop-servere rundt omkring, at de heller burde slå sammen lowpop-serverene istedet for å røre med migrering tilbake.
timmya Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 takk:D men var den nadre serveren nesten tomm da?
Dʋgɢtung Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 takk:D men var den nadre serveren nesten tomm da? 6351486[/snapback] Den andre serveren ble startet opp kun for at folk skulle kunne migrere til den.
Omar Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Siden wow europe seff er nede gidder noen å si hvilken servere som kan migrere til bb? Hørte rykter om at det var sylvanas?
Dux ducis Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er egentlig ganske enkelt. Burning Blade var stappfull med problemer. "Alle" ville migrere vekk. Etterhvert migrerte "alle" vekk, og serveren ble tom. De måtte vel la de som ville migrere vekk, ellers ville det vært sinnsykt mange misfornøyde folk igjen på serveren. Og nå som den er tom, kan folk som vil få lov til å migrere tilbake. Det er vel akkurat på det siste punktet de har sviktet synes jeg, da det er såpass mange lowpop-servere rundt omkring, at de heller burde slå sammen lowpop-serverene istedet for å røre med migrering tilbake. 6351484[/snapback] Ganske morsomt det der. Broren min spilte på Burning Blade, så migrerte nesten alle over til Grim Batol. Nå er den stappa full
brillan Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Grim batol = "Full" (100-200 kø i "rush tiden"), Nesten bare 60s, alle erfarne spillere med likt gear. Drømmeserveren <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå