Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket adsl modem til Bluecom?


Anbefalte innlegg

Kan jeg kjøpe ett vilket som helst modem til Bluecom?

Hadde ett gammelt Alcatel Speed thouch home som takket for seg, har nå byttet til Thomson speed thouch 510i(dette var brukt til Tiscali for en par år tilbake), men her virker det som nettleseren aldri blir ferdig å laste siden.Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg kjøpe ett vilket som helst modem til Bluecom?

Hadde ett gammelt Alcatel Speed thouch home som takket for seg, har nå byttet til Thomson speed thouch 510i(dette var brukt til Tiscali for en par år tilbake),  men her virker det som nettleseren aldri blir ferdig å laste siden.Noen som har noen tips?

6350587[/snapback]

Hva prøver du å åpne i nettleseren?

http tilgangen til ruteren(modeme ditt)?

eller til f.eks sol.no?

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe ett vilket som helst modem til Bluecom?

Hadde ett gammelt Alcatel Speed thouch home som takket for seg, har nå byttet til Thomson speed thouch 510i(dette var brukt til Tiscali for en par år tilbake),  men her virker det som nettleseren aldri blir ferdig å laste siden.Noen som har noen tips?

6350587[/snapback]

Hva prøver du å åpne i nettleseren?

http tilgangen til ruteren(modeme ditt)?

eller til f.eks sol.no?

6350612[/snapback]

Egentlig er alle sider er treg, får ned første delen av feks Vg, mens siste delen feks bildene står leseren å laster til "evig" tid.Kjører jeg spedometeret på it avisen så har jeg den hastigheten jeg skal ha.Hva mener du med tilgang til modemet?

Lenke til kommentar
Har du sjekket at modemet står i bridgemode? Modemet skal fungere bra med bluecom det.

6383356[/snapback]

Har ikke sjekket det, vet ikke helt hvordan?Har ikke noe dokumentasjon på modemet eller passord ol

6384392[/snapback]

Er det ikke vanlig att passord er:1234?

Endret av TAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...