Gå til innhold

Vanvittig billig pc fra psdata


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den burde i det minste ha hatt DVD-brenner. Og med 256MB RAM er det snaut med minne igjen når Windows XP har startet opp. Q-tec kabinett er jo heller ikke akkurat noe man ville hoppet i taket for, hehe. Det er jo en absolutt minimums-PC, til og med til enkel bruk.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

shg sin maskin er uten høytalere, floppy, mus og tastatur bare dette er verdt 350 kr Dessuten har den en 40 gb disk mot psdata sin 80 gb

 

vet liksom ikke hvor mye en amd sempron2,8(s754) er mot en pentium celeron 2,66(s775) i pris

Endret av Joggi
Lenke til kommentar

Grei boks det der - legg til et par hundrelapper for 256MB mer RAM og 800+ for Win XP og du har en helt grei surfemaskin til under 3.500,-.

 

Det er *mange* PC-brukere som hadde klart seg lenge med en slik boks og en skjerm som vi andre har vraket for lengst.

 

Har alltid bygd mine egne PC'er, men neste gang jeg skal bytte maskin vurderer jeg seriøst å bare kjøpe en ferdig boks til 5-6000 - det vil fylle mitt behov bra (Photoshop/surfing/enklere oppgaver) siden jeg ikke spiller noe særlig på PC lenger.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

ja du glemte cd-rom strømkabel og floppy + frakt fra 5 forskjellig plasser.

 

kutter du ut den mengden med ram så blir det nok billigere/ samme pris for psdata sin

 

Vanvittig tja

men uansett så er det ganske billig å betale 2195,- + frakt for en komplett maskin maskin uten os og skjerm

Lenke til kommentar
Jo, men du glemte optisk drev.  ;)

6352646[/snapback]

Merka det. La den til, men jeg tror jeg sletta den :p

 

 

Floppy trenger du ikke.

Strømkabel følger sannsynligvis med på PSU, hvis ikke er det ikke mange kronene.

 

Optiske drevet jeg valgte kosta bare 169,-.

Oppdater handlelista nå, så er den riktig.

 

EDIT: Var forresten denne som var med: https://prisguiden.no/product.php?productId=40011

 

Ser ikke ut til at den vil oppdatere, men den ligger i Min Handlekurv, når jeg kan fjerne/endre antall.

Endret av hc(tm)
Lenke til kommentar
Det må du bevise før jeg kan tro deg.

6387443[/snapback]

 

Hvorfor?

Det er da bare og lese tilbudene dell sender ut det, de billigste ligger mellom 1700 til 1900 +MVA, som regel ligger ikke disse på weben men tilbudene mailes eller fakses til registrerte bedriftskunder uansett hvor små de måtte være.

Ordinær pris begynner på 2100,- +MVA så tilbudene må jo være lavere skal det være ett tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...