Bornslip Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Noen her som veit om et program som gjør at jeg kan ta opp det man ser på webcam til den man chatter med på MSN, og så lagre det til harddisken som en video fil?
endrebjo Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kan dette være en mulighet? Gi gjerne tilbakemelding om hvordan det fungerer. Jeg er litt nyskjerrig selv.
Peavey Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Camtasia Studio funker bra, har brukt det selv 6347704[/snapback] Tester Camtasia, men får ikke tatt opp lyden som er når jeg tar opp en webcam samtale over MSN. Går det og ta opp lyden også?
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Camtasia Studio funker bra, har brukt det selv 6347704[/snapback] Tester Camtasia, men får ikke tatt opp lyden som er når jeg tar opp en webcam samtale over MSN. Går det og ta opp lyden også? 6978418[/snapback] Det programmet kan også ta opp lyd, bare sett audio record til (true/hak av), og velg stero input.
Peavey Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det programmet kan også ta opp lyd, bare sett audio record til (true/hak av), og velg stero input. 6978428[/snapback] Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå