Gå til innhold

Tilbakemelding på hjemmeside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

O.K side dette her.

Det første jeg stusser litt på er hvorfor du ikke har lagt siden helt opp, men det regner jeg med har noe med det som befinner seg i øverste venstre hjørne? eller?

isåfall burde du fikse det.

 

INgenting er overdrevet, og det er god grafisk, noe jeg liker. :thumbup:

Er litt usikker på om jeg liker at du har prikker i den tykke rammen, mens det ser ut som noe streker eller no i header/banner, men liker overgangen fra bilde til meny i header.

Ser god fargegjenntagelse i bakgrunn og overskrift, der får du pluss av meg. Mange som bare bruker en tilfeldig farge, noe som ofte ender med dårlig kontraster mot hverandre.

Skriften har jeg ingenting å utsette på.

God koding også ser jeg.

Jeg ser ikke så mye mer jeg...

Kjempestart på en side.

Noen andre som har noe?Det var ihvertfall det jeg fant.

Lenke til kommentar

oj du var kjekk!

 

I hvertfall var det deg jeg fikk øye på først. Om du ikke forsto utbruddet mitt så har det noe med at førsteinntrykket påvirkes - naturlig nok - av det første man ser. Derfor er det på sin plass med litt bildekritikk, selv om det ikke er noe jeg har god greie på.

 

Bra hårsveis, du tjener på et sort-hvitt bilde tror jeg. Men hva har du gjort med øret ditt? Du har jo en lysende lokal glorie bak det for meg venstre øret. Dessuten har du no spøkelseshår som svever meningsløst rundt på samme side. Ikke bra. Få muligens litt Mona Lisa-stemning, i og med at bakgrunnen er totalt forskjellig på hver side av hodet. Genialt. Rett og slett genialt.

 

Har du forresten gjort noe med ansiktet og skygger på bildet der? Synes det virket litt ujevnt. Nesten så du har en mørk side, og det har vi vel ikke... Har vi? Synes ikke det var helt topp, skaper en skjevhet.

 

Jo mer jeg titter på siden din så stusser jeg mer over de valgene du har gjort. Hvorfor forskjellig grønt mønster ved skulderen din og på siden? Det funket for førsteinntrykket, men jo mer jeg titter jo mer usikker blir jeg.

 

Menyen din både oppe og til høyre lider av blokkstaver, dvs du bør putte på litt mer luft rundt, ja. Portefoio har jeg ikke hørt om, ei heller contad. Men man skulle nesten tro det står det ja.

 

Style-alternativene ser rotete ut, de er for store og radio-boksene bør stå rett under hverandre. Hvordan du løser det vet du best selv :o)

 

Ord deling, på oppfordring rette om du vil, men det kan du selv bestemme.

 

Hm... Nå ser jeg at den sorte bakgrunnen skapte no innmari kontrast til den hvite bakgrunnen for teksten. Her bør du muligens vurdere å løse opp litt.

 

Terningkast godt igang!

 

Gil out

Lenke til kommentar
oj du var kjekk!

Heldig med bildet :w00t:

 

Bra hårsveis, du tjener på et sort-hvitt bilde tror jeg. Men hva har du gjort med øret ditt? Du har jo en lysende lokal glorie bak det for meg venstre øret.

Bildet er egentlig tatt i hagen våres, så glorien er et blad.

 

Dessuten har du no spøkelseshår som svever meningsløst rundt på samme side. Ikke bra. Få muligens litt Mona Lisa-stemning, i og med at bakgrunnen er totalt forskjellig på hver side av hodet. Genialt. Rett og slett genialt.

Håret mitt var litt vanskelig å klippe ut. Tror jeg kan ta å ordne litt på headeren.

 

Har du forresten gjort noe med ansiktet og skygger på bildet der? Synes det virket litt ujevnt. Nesten så du har en mørk side, og det har vi vel ikke... Har vi? Synes ikke det var helt topp, skaper en skjevhet.

Tro det bare er lysforholdet på orginalbildet.

 

Jo mer jeg titter på siden din så stusser jeg mer over de valgene du har gjort. Hvorfor forskjellig grønt mønster ved skulderen din og på siden? Det funket for førsteinntrykket, men jo mer jeg titter jo mer usikker blir jeg.

Nok en gang bare litt hastverk når det gjelder headeren. Kan lage en ny header, der headeren går bak den venstre skulderen min.

 

Menyen din både oppe og til høyre lider av blokkstaver, dvs du bør putte på litt mer luft rundt, ja. Portefoio har jeg ikke hørt om, ei heller contad. Men man skulle nesten tro det står det ja.

Ja, skriften ble litt liten.

 

Style-alternativene ser rotete ut, de er for store og radio-boksene bør stå rett under hverandre. Hvordan du løser det vet du best selv :o)

:)

 

Ord deling, på oppfordring rette om du vil, men det kan du selv bestemme.

:blush:

 

Hm... Nå ser jeg at den sorte bakgrunnen skapte no innmari kontrast til den hvite bakgrunnen for teksten. Her bør du muligens vurdere å løse opp litt.

 

Terningkast godt igang!

 

Takker for en meget god tilbakemelding. Har, som du har påpekt, en del å jobbe med. :thumbup:

 

(der du velger de forskjellige stilsettene, det er bare en forløbig plassering)

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
Menyen din både oppe og til høyre lider av blokkstaver, dvs du bør putte på litt mer luft rundt, ja. Portefoio har jeg ikke hørt om, ei heller contad. Men man skulle nesten tro det står det ja.
Ja, skriften ble litt liten.

6352348[/snapback]

letter-spacing er for liten. :)

6352438[/snapback]

 

Siden skal være fikset nå (har kun fisket letter-spacing i det første designet).

Lenke til kommentar

Når jeg validerer siden, kommer det desverre opp noen nye feil. Disse feilene kommer fra koden jeg har lånt fra www.dynamicdrive.com, som brukes til styleswitcheren.

 

Noen som har lyst til å ta en titt på siden > og validere siden via linken > xhtml. Og prøve å hjelpe meg å løse feilene?

 

EDIT: Har ordnet på kodene, og nå kan du kontrollere kildekoden uten feil :w00t:

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...