aramac Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hey. Når man har to skjermer og spiller fullscreen på den en og vil kjaprt hoppe over til den andre. ( hente VT info feks ) Detter spillvinduet alltid ned til star menyen. Jeg har forsøkt å spille i vindu modus men det samme skjer der og. Noen som har vært borti dette og funnet en løsning. til info kjører jeg to like skjermer 21" over DVI Pliiisssss help
ehs5 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hey.Når man har to skjermer og spiller fullscreen på den en og vil kjaprt hoppe over til den andre. ( hente VT info feks ) Detter spillvinduet alltid ned til star menyen. Jeg har forsøkt å spille i vindu modus men det samme skjer der og. Noen som har vært borti dette og funnet en løsning. til info kjører jeg to like skjermer 21" over DVI Pliiisssss help 6341686[/snapback] Rart at det faller ned til start-menyen, det skjedde aldri med meg når jeg kjørte to skjermer.
KristianF Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvilket skjermkort har du? nvidia eller ati? Du kan prøve å skifte til en annen modus der du aktiverer skjerm 2. Tar jeg ikke feil, så kan du velge forskjellige måter å få bildet over på skjerm 2. Kan være det funker å teste noe der.
Neppe Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg var selv borti dette, svaret er desverre at sånn er det. Lev med det.
Liquid_Crystal Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Første jeg tenkte var nye drivere. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Jeg ville uansett gjort et forsøk.
aramac Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Forstod ikke spørsmålet. utrykk deg litt bedre =) 6341717[/snapback] Det skal jeg.Jeg kjører to skjermer på mitt 7800 gtx 512mb kort over DVI. jeg har spill i skjerm 1 ( til venstre ) og vt zfire osv i skjerm 2. Når jeg feks spiller css (fulskjerm) detter vinduet ned hvis jeg drar musa over på skjerm 2. feks hvis jeg skal hente ip info og kopiere. det samme skjer også hvis jeg kjører i vindu format på spillet. Som det skrives lenger ned her så har jeg ikke funnet en løsning på nettet tidligere og tror jeg må leve med det. Men pokker å digg hvis det ikke var slik. ;-D
dorR Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Når du sier full skjerm er det på begge skjermene da!?
-Jungeldyret Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Blir vel det samme som hvis du hadde kjørt det på en skjerm. Hvis du er inne på et program så legger dette seg automatisk ned når du går inn på et nytt. Altså spill som f.eks Warcraft.
StarGazer Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Skal ikke skje om du kjører windowmode. Jeg kjører wow, gw, eve osv i windowed mode, og da kan jeg bare bevege musen over begge skjermene. Klikker jeg noe på den skjermen som ikke har spillet detter det ikke ned til start linjen. Skjer derimot når jeg kjører fullscreen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå