Ksungam Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har 2 vac bannede accounter, og har hatt en til som var bannet. Den ble da unbannet etter et år, er det slik enda? Har forresten sluttet å cheate etter jeg fikk den forrige accounten bannet, og jeg har aldri cheatet i seriøse pcw, bare når jeg har kjedet meg. Ja jeg er en dritt, jeg bryr meg ikke da 99% av alle litt flinke cs-spillere har prøvd cheat en eller annen gang.
haakie Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Spørs hvor du er bannet. er det vac er det 1 år tror jeg.
Camron Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Fant dette på Steampowered.com... Virker som VACban varer evig
simzERK Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Duy er vel bannet helt til admin sier at du ikke er det.
SKAÐI Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ja, er vac det er snakk om. 6338633[/snapback] Da er du banna for evah and evah...Før var det 1 år, men nå er det evig.. Moral gutter å jenter; ikke cheat!!
haakie Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Gjør vel egentlig ingenting om det er permanent, de som blir banna som vil fortsette og spille gidder vel ikke vente et helt år, blir vel ny account.
SKAÐI Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ja, er vac det er snakk om. 6338633[/snapback] Da er du banna for evah and evah...Før var det 1 år, men nå er det evig.. Moral gutter å jenter; ikke cheat!! 6339566[/snapback] If you are VAC Banned, you can still use your account to play on non-VAC servers, but if you wish to play on secure servers again then you will need to create a new account and get a new CDKey.
-Jungeldyret Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Håper den varer evig jeg.. Så får du en lærepenge for cheaten.
oophus_3do Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Håper du er bannet for alltid! Cheating er tåpelig uansett for en unnskyldning.. "low-life" bare ødelegger for de andre på servern.. Ser rett og slett ned på de som tyr til cheating.. og syns de er og blir en taper.
Ksungam Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Håper du er bannet for alltid!Cheating er tåpelig uansett for en unnskyldning.. "low-life" bare ødelegger for de andre på servern.. Ser rett og slett ned på de som tyr til cheating.. og syns de er og blir en taper. 6346823[/snapback] -----____----
Camron Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vet jeg bumper en del nå, men la merke til en ting da jeg skulle joine en VAC-secure server...Dette kom opp i Console: *************************************************** You are joining a server that implements Valve's anti-cheat system (VAC). Please note that the use of Cheats is a violation of your End User License Agreement for the software and/or your Steam Subscriber Agreement. If Valve or the game host detects your use of Cheats on an VAC-enabled server, your Steam Subscription and/or your product key for the software will be banned from playing on VAC-enabled servers for one (1) year. ******************************************
Ksungam Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Da har jeg spilt i clean i snart en uke, føler meg herlig, hadde senest 40-7 stats på en Catch public server, føler jeg spiller mye bedre nå uten cheat Thank you VAC!
............... Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 hmm positivt! Kjedleig når folk cheater og tker
.tomf Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Håper du er bannet for alltid!Cheating er tåpelig uansett for en unnskyldning.. "low-life" bare ødelegger for de andre på servern.. Ser rett og slett ned på de som tyr til cheating.. og syns de er og blir en taper. 6346823[/snapback] Ja, jeg er en taper og har ikke noe liv siden jeg har cheatet et par ganger. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nei. Er heller du som er en taper som er så trangsynt. Alle har prøvd cheat en eller annen gangen. Ja, HeatoN, elemeNt, spawn osv. har sikkert alle prøvd cheat. De er ikke tapere for det. Jeg kan være enig i at cheat er litt tåpelig. Men alle er nysgjerrige, det ligger i menneskets natur.
Skagen Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Tror det er fem år. 6341696[/snapback] Innen den tid er vel CSS avleggs - til og med kanskje Steam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå