VikinGz Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 noen som vet hvor man får tak i msn zippa... istede for at man må innstalere det...
Muffinman Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kan ikke svare på akkurat det du spør om, men alternativer er jo Portable Gaim eller MSN Web Messenger.
xanonymx Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du kan jo ta og prøve å zippe det selv ved å gå på en pc med msn installert og zippe mappen som det er installert i. Skader jo ikke å prøve. Noen programmer kan man gjøre det med, andre ikke, det har med hvilke dll og system filer som er på dataen fra før av som programmet trenger (tror jeg).
VikinGz Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Kan ikke svare på akkurat det du spør om, men alternativer er jo Portable Gaim eller MSN Web Messenger. 6336450[/snapback] Får ikke logget inn med msn web, eller gaim... Men da jeg gikk på skolen brukte jeg en zippa utgave av msn... men jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i den..
vstr Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Du kan jo ta og prøve å zippe det selv ved å gå på en pc med msn installert og zippe mappen som det er installert i. Skader jo ikke å prøve. Noen programmer kan man gjøre det med, andre ikke, det har med hvilke dll og system filer som er på dataen fra før av som programmet trenger (tror jeg). 6336586[/snapback] har gjort det før, og det funker fint Endret 19. juni 2006 av vegis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå